O femeie din Galați, nemulțumită de condițiile de cazare a unui apartament din zona centrală a Sibiului, a reușit într-o lună și jumatătate să își primească toți banii înapoi, după ce inițial a fost refuzată de proprietar. Turista a făcut plângere la OPC și a ajuns până la protectia Consumatorilor din cadrul Comisiei Europene.
Femeia a rezervat în luna iulie un apartament prin Booking și a fost nemulțumită de umeazeala și mucegaiul din apartament, precum și de faptul că fotografiile nu corespundeau cu realitatea.
"Am rezervat prin booking 6 zile si cand a ajuns fiica mea la locatie se intra in apartament prin subsol, pe o usa ciudata, in apartament era curatel dar ferestrele mascate de perdele si draperii lungi erau foarte mici situate undeva sus de tot, iti dadea o senzatie de sufocare dar motivul principal pentru care nu a putut sa stea era mirosul de umezeala si mucegai mascat totusi de diverse parfurmuri puternice de camera.
Normal ca nu putea sa doarma in aceste conditii, mai ales ca ea are si alergii. Am cerut banii inapoi si din 219 euro mi s-a rambursat 13 euro. Am facut plangere la protectia consumatorului, la booking.com care mi-a raspuns sec ca proprietarul nu doreste sa-mi ramburseze suma.
Nici nu mai stii in cine sa ai incredere! Nu mai spun ca nu pot sa scriu o recenzie despre acest apartament pt ca nu are o adresa inafara de booking si alte platforme de calatorie. Probabil mi-au blocat in vreun fel acest drept si cred ca si altora care au semnalat neregulile. Am reclamat si platforma booking deoarece cred ca atunci cand fac o rezervare printr-o astfel de platforma si aleg sa platesc un comision e obligatoriu ca ei sa imi ofere garantia unui sejur sigur si in conditii bune!" scrie femeia pe grupul de facebook Am fost acolo.
O lună și jumătate mai târziu, femeia din Galați anunță, pe același grup de facebook, că a reușit să își recupereze toți banii. Ea povestește că nu a primit un răspuns favorabil de la OPC, dar după ce demersurile au rămas fără răspuns, l-a anunțat pe proprietarul apartamentului că este dispusă să meargă în instanță.
"Am vorbit direct cu proprietarul, dar am urmat procedura standard, am apelat intai la booking, la serviciul lor de reclamatii, am primit raspuns negativ, bineinteles, am reclamat apoi booking la comisia europeana de protectie a consumatorilor pentru ca eu consider ca e si vina lor , am facut apoi reclamatie la protectia consumatorului, am primit raspuns ca e persoana fizica si ei nu pot sa intreprinda nimic dar eu pot sa-i dau in judecata, am contactat proprietarul si i-an spus ca il voi chema in instanta daca nu-mi inapoiaza suma data si acesta a fost de acord asa ca am reusit sa obtin banii inapoi. Data viitoare voi fi mai atenta la modalitatea in care pot fi despagubita daca nu sunt multumita de servicii.
Inca astept un rezultat la reclamatia facuta impotriva booking. Urmeaza sa primesc un raspuns! Dar nu voi mai rezerva de pe booking, si nu voi mai plati toata suma in avans . Prima data va sfatuiesc sa contactati operatorul turistic prin care ati facut rezervarea, apoi protectia consumatorului. Trebuie sa aveti poze, acte doveditoare de plata, conversatiile cu proprietarul ca dovada ca ati incercat solutionarea cazului etc. E prima data cand mi-a trebuit atat de mult timp, o luna si jumatate sa rezolv asta dar am reusit!" scrie aceasta.
Ea îi sfătuiește pe cei care nu sunt multumiți de condițiile primite să nu se lase intimidați și să ceara ceea ce li se cuvine.
"Nu mai platiti serviciile proaste! Nu mai incurajati nesimtirea si lipsa de respect! Nu numai turistii sunt vinovati ci si operatorii turistici neseriosi, si proprietarii care inchiriaza spatii groaznice si vor sa obtina doar profit din asta!
Fiti civilizati! Oferiti si primiti respect! Respectati- i pe ceilalti!" - așa se încheie postarea care a atras peste o mie de aprecieri dar și diverse comentarii.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: cum sa primesti banii inapoi p , apartament regim hotelier Sibi , cazare sibiu , turisti sibiu
Vizualizari: 4636
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
Bancul cu statuia : Statu ia tot !
Acum 10 ore
Baciul obsecvios
Acum 10 ore
Adrian
Acum 10 ore
Capatina Marius
Acum 10 ore
Sibian