Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
8°C

Cum vor trece bicicliștii pe sub podul de pe strada Rusciorului? 135.000 de lei pentru răspuns

Cum vor trece bicicliștii pe sub podul de pe strada Rusciorului? 135.000 de lei pentru răspuns

Primăria municipiului Sibiu a lansat o licitație prin care caută soluții pentru conectarea pistelor de biciclete de pe malul Cibinului, întrerupte în dreptul podului din pe strada Rusciorului.

Concret, municipalitatea a împărțit pista de biciclete de pe malul Cibinului în mai multe tronsoane, un punct dificil pentru bicicliști fiind în dreptul străzii Rusciori. Aici bicicliștii vor fi nevoiți să se dea jos, să traverseze trei treceri de pietoni, podul peste Cibin, după care își pot continua traseul mai departe pe noul tronson. Pista se mută practic de pe un mal pe celălalt, fără o conexiune.

Lucrările pentru construcția pistei pe malul Cibinului au demarat de mai bine de șase luni, în unele zone șantierele fiind avansate inaugurarea fiind așteptată până la finalul anului. În acest context primăria a lansat o licitație estimată la 135.000 de lei pentru “Servicii de proiectare, faza Studiu de Fezabilitate aferente obiectivului “Conectarea tronsoanelor 5 si 6 din cadrul proiectului Traseu pietonal si pentru bicicliști de-a lungul râului Cibin prin subtraversarea podului de pe strada Rusciorului”.

În caietul de sarcini se precizează că lungimea traseului va fi de aproximativ 200 de metri și prevede în tema de proiectare ”realizarea pistei de biciclete pe partea stângă a podului pe traseul existent, pentru realizarea măsurilor de siguranță, coborâre în albia Cibinului, subtraversarea podului și realizarea racordului cu pista proiectată”.

Durata contractului a fost estimată la 90 de zile de la data semnării.

Context

Lucrările la pista de biciclete au fost încredințate firmei Con-A, printr-un contract semnat în 17 ianuarie 2022. Termenul inițial de finalizare a lucrărilor este 16 decembrie 2022, valoarea contractului fiind de 34,7 milioane de lei, cu tot cu TVA.

Citește și VIDEO și FOTO Am pedalat pe traseul viitoarei piste de lângă Cibin. Cum pot fi salvate cât mai multe sălcii?

VIDEO Continuă tăierea sălciilor de pe malul Cibinului: ”Multe sunt putrede pe interior”

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

16 comentarii

Sibian

Acum 1 an

Ca la noi la nimeni. Oare nu trebuiau știute aceste lucruri de la început? Acum în faza finală ne dăm de lucru din nou. Timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Aci Duțu

Acum 1 an

Piste de biciclete și copaci tăiați. Alte idei de campanie nu mai găsiți. Sunteți voi săraci la minte, sau haterii voștri?
Raspunde

Jiji Berbecali

Acum 1 an

Destepti astia de la primarie! Se apuca de lucru fara sa aiba habar ce vor face. Zici ca gindesc nemteste ,dar de fapt au creier de marginime,cum ss fava bani prin orice mijloc! Scopul nueste sa faca ceva bun ci doar sa faca ceva si sa iasa bani buni de acolo pentru anturaj.
Raspunde

Astrid Fodor, du-te!!!

Acum 1 an

Se vor teleporta! Doar trăim în cel mai SMART și verde oraș din Europa, unde verdele e doar culoarea betoanelor, iar SMART sunt prapaditii din primarie al căror IQ este inferior celor din primăria Văscăuții din deal! Astrid Fodor, du-te, doamnă, du-te!!! Și ia-le și pe Bokor, Leca, Urdea, etc!
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Dorothea von Gușterland

Acum 1 an

Administrația locală saxonă-FDGR tace și face! Burgul nostru arată triumfător și este mult peste majoritatea capitalelor europene. Bineînțeles că se găsesc mereu Gigi Contra, pesediști olteni care comentează. Ar trebui să vă zvarlim în afară zidurilor cetății, așa cum odinioară, făceau cu noi sașii.
Raspunde

Bubi Seven

Acum 1 an

Sa planteze salcii sa astepte sa creasca ,apoi biciclistii folosesc ramurile pe post de liane sa treaca de pe un mal pe altul !?
Raspunde

Carcotel

Acum 1 an

Deci stai putin sa inteleg si eu. Genialii din primarie stiau de la bun inceput ca pista de biciclete va schimba malul dupa str. rusciorului nu? Pai in proiectul initial nu s-au gandit si cum vor face travesarea raului si a strazilor cu pista? Serios? :)))) WOW! Doar WOW!
Raspunde

Gigi

Acum 1 an

Cred ca directia tehnica din primărie ar trebui schimbata. Ori sunt incompetenti ori nu mai au nici cel mai mic chef de lucru. Aceleasi greseli le-au facut si la podul peste Cibin din turnisor cu pistele de biciclete - isi bat joc de banii investiti. Ce e mai trist penctru noi e ca nici macar nu sunt supravegheati daca-si fac treaba.
Raspunde

Un sibian

Acum 1 an

Asemănator și cu pista din dreptul Cartierul Arhitecților (responsabil Consiliul Județean), unde pe circa 3 km trebuie să cobori de cca 20 de ori ca să traversezi străzile laterale pe trecerile de pietoni, în loc să fie prevăzute treceri speciale pentru biciclete. Ca să nu mai vorbesc că cine are ca destinație sau plecare a deplasării (domiciliu, etc) pe partea cu cimitirul/ padurea Dumbrava e nevoit să circule PE JOS, pe trotuar, în mod regulamentar. În Arhitecților, probabil după o reclamație, care arăta că trotuarul e practic prea mic pentru circulația pietonilor (pe bună dreptate) au redus ILEGAL din lățimea de 2x1 m a pistei de biclete. De fapt, pistele sunt proiectate și construite, în Sibiu și nu numai, în marea lor majoritate sub normativul tehnic de minim 1 m pe sens (normă adoptată încă din 1990 și nemodificată ). Nu e doar neprofesionalism și dezinteres în primărie/CJ. Aceste piste NU sunt în mod real în interesul pentru cei care le folosesc frecvent, din contră. Organizațiile de profil nu sunt consultate sau sunt, dar doar formal.
Raspunde

Bobul de la Mazare

Acum 1 an

Simplu, sa facă telegondola de mare capacitate, să incapa biciclete. Sau un viaduct Peste autostrăzi se poate face viaduct pentru animale- ecoduct- , de ce sa nu se facă si cicloduct?
Raspunde

Dan

Acum 1 an

Stralucesc de inteligenta arhitectii astia de la directia tehnica a primariei!
Raspunde

Emil C.

Acum 1 an

de la incompetentii galaxiei concentrati in primaria sibiu nu ma mai mira nimic negativ. Dupa 2 ani de santier si tam tam la Calea Dumbravii aia SMART, ei nu au fost in stare sa asigure constructia bordurilor pistei de biciclete la nivel (vezi doar zona OCPI), biciclistii trebuind sa sara borduri de cativa cetimetri. Si toata aceasta bataie de joc la adresa noastra e pe banii si timpul nostru.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Aci Duțu

Acum 1 an

Vai ce mare problemă, ca la cativa km trebuie sa cobori de pe bicicletă. După mintea unora trebuia să facă întâi traversarea, după aceea pistele. Pun pariu că 90% din postaci nici nu se știu da pe bicicletă
Raspunde

Un sibian

Acum 1 an

Da PROBLEMĂ, dacă mergi zilnic, la serviciu sau la alte obligații (nu câte o plimbare la câteva săptămâni) cu bicicleta și ești nevoit să te tot dai jos, să traversezi, să faci pe pietonu etc. Pistele speciale ar trebui gândite pentru a face o deplasare mai facilă și mai rapidă cu bicicleta de la un punct în altul, nu pentru a crea dificultăți și a mări timpul de deplasare. De aceeea pentru majoritatea bicicliștilor mai bine ar fi dacă nu ar fi amenajate ASEMENEA piste. Știu ce vorbesc, din practică, de aproape 25 de ani mă deplasez cu bicicleta aproape zilnic prin diverse zone ale orașului.
Raspunde

A. Saligny

Acum 1 an

e la mintea cocsului solutia: O noua punte pentru ciclisti paralela cu trotuarul podului auto de pe rusciorului - in amonte. De pe pod se urmareste paralel, in amonte trotuarul de pe str. Rusciorului pana pe str. Raului (avand in vedere spatial verde generos) pana se coteste la stanga 90 de grade apoi se continua spirala la stanga (cu raza maxim posibila) in panta descendenta pana se ajunge sub pod si se continua spre pista dinspre lidl. Aceasta traversare - avand in vedere spirala mai tehnica - NU se face la standardul idiot al habarnistilor din primarie care nu au urcat pe bicicleta in viata lor - anume 2m. Se fie macar 2,5 m latime totala utila - chiar daca sfarsitul spiralei va fi partial suspendat din lipsa de spatiu.
Raspunde

Ss

Acum 1 an

Cei mai usori bani, 135000 lei sa iti spuna ca trebuie sa cobori de pe bicicleta sa treci podul existent
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus