Campania „Black Friday de senzații” continuă la Shopping City Sibiu până duminică, 27 noiembrie, cu premii garantate în aplicația SPOT pentru toți cei care iubesc muzica și sunetul de calitate: căști wireless, boxe portabile și sisteme audio performante.
„Anul acesta ne-am dorit să atragem clienții într-o încântătoare lume a simțurilor și să-i răsfățăm cu premii de senzație de fiecare dată când vin la shopping. Punem accentul pe încântarea simțului auditiv și oferim 1000 de premii din acest univers senzorial”, spun reprezentanții Shopping City Sibiu.
Premii garantate la cumpărături
Pentru a câștiga unul dintre cele 1000 de premii puse la bătaie de Shopping City Sibiu, tot ce trebuie să faceți este să scanați bonul fiscal în secțiunea „Răzuiește și câștigă” din aplicația SPOT.
Astfel, la cumpărături de minimum 300 lei în magazine, pe un singur bon fiscal, scanat în aplicația SPOT, veți primi garantat unul dintre cele 1000 de premii din campanie:
- căști THOMSON Piccolino
- căști HAMA Freedom Light
- boxe portabile HAMA SnapDrop
- boxe portabile VORTEX
- sisteme audio SONY
- microsisteme audio PANASONIC
Ați făcut cumpărături de minimum 300 de lei pe un bon fiscal? Scanați bonul în aplicația SPOT și mergeți la Info Point pentru a intra în posesia premiului garantat!
Campania «Black Friday de senzații» continuă până duminică, 27 noiembrie, timp în care vizitatorii sunt așteptați cu o sală de proiecții multisenzoriale în zona magazinelor Reserved – Salamander și cu decoruri muzicale interactive în zona Info Point.
Despre Shopping City Sibiu
Cu o suprafaţă totală închiriabilă de 83.000 mp, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko, Mohito, Cropp, House, De Facto, Mizar,Triumf, Penti, Teilor, Smyk, Sabon, Optiblu, Sizeer, CCC, Pandora sau Noriel.
Shopping City Sibiu a intrat în 2018 într-un amplu proces de modernizare și extindere, ce a fost finalizat, în primăvara anului 2019, cu un nou nivel, dedicat foodcourt-ului și peste 50 de noi spații de cumpărături și divertisment.
În ansamblul său, parcul comercial reuneşte un mix de retaileri reprezentativi internaţionali şi locali, care definesc Shopping City Sibiu drept principala destinaţie de shopping din oraș si împrejurimi.
În 2021 Shopping City Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită, SPOT poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Shopping City Sibiu este situat la 5 minute de centrul oraşului, lângă DN1, şi dispune de 2.500 de locuri de parcare.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1363
Ultimele comentarii
Acum 10 minute
Cartea ne face bine..
Acum 26 minute
Newman
Acum 29 minute
Newman
Acum 33 minute
Solomon
Acum 1 oră
Tour operator