Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunță că a câștigat, definitiv, un proces împotriva OTP Bank, ai cărei reprezentanți au utilizat o formulare considerată înșelătoare.
Sloganul publicitar utilizat din 2020 a făcut subiectul unui control tematic derulat de ANPC în vara anului 2021. „Echipa de comisari ANPC a constatat că banca prezenta o ofertă pentru persoane fizice cu privire la pachetul LeZero sub sloganul «Ia-ţi pachetul Le zero/Zero cuvinte în plus. Le zero. Lejer zero», acesta fiind un produs combinat, iar produsul inducea ideea consumatorilor că pot obţine un beneficiu potenţial - o scutire de preţ până la zero. Aceasta constituie o practică comercială incorectă, deoarece nu asigură, în context, diligenţa profesională, respectiv «componenta şi grija aşteptată, în mod rezonabil, de un consumator din partea comercianţilor, în conformitate cu practicile incorecte de piaţă şi principiul general al bunei credinţe»”, se arată în comunicatul emis de Autoritate, preluat de Agerpres.
Aceasta amintește că, în 24 august 2021, au dispus printr-un ordin eliminarea sintagmei „LeZero”, ordin care a fost contestat de reprezentanții OTP Bank. Banca a pierdut procesul anul trecut, dar motivarea a fost redactată abia în acest an. „OTP Bank România SA a contestat în instanţă acest Ordin, care a fost, însă, menţinut definitiv de către Curtea de Apel Bucureşti prin Hotărârea 428/2022, în urma emiterii motivării, banca fiind nevoită să-i dea curs”, se mai arată în comunicat.
Sursa foto: Facebook / OTP Bank
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: doi ani autoritatile romane in
Vizualizari: 3843
Ultimele comentarii
Acum 30 minute
Lidia blajan
Acum 1 oră
Marius
Acum 2 ore
Asen
Acum 2 ore
Aurel Metrescu
Acum 3 ore
Trotineta