Duminică,
17.08.2025
Ploi Scurte
Acum
31°C

Aplicația MyElectrica funcționează. Utilizatorii pot plăti sau trimite citirea online din nou

Aplicația MyElectrica funcționează. Utilizatorii pot plăti sau trimite citirea online din nou

Aplicațiile și portalul de la Electrica funcționează din nou. Astfel, toți abonații Distribuție Energie Electrică România pot folosi aplicația My Electrica pentru a plăti facturile sau pentru a trimite citirea. Vă reamintim că la începutul lunii ianuarie unele dintre activitățile specifice operatorilor de rețea și relația cu furnizorii și utilizatorii de energie electrică au fost afectate în urma implementării unui proiect complex de optimizare a sistemului informatic.

Migrarea datelor spre noua platformă software consolidată începută la data de 1 ianuarie 2024 de cei de la Distribuție Energie Electrică România s-a finalizat. În acest context toate aplicațiile și portalul celor de la Electrica au redevenit funcționale.

Vă reamintim că reprezentanții companiei au anunțat, inițial că, lucrările la noua platformă se vor finaliza până în 29 ianuarie, însă această dată a fost prelungită. De câteva zile aplicațiile au redevenit funcționale. Sibienii abonați la Distribuție Energie Electrică trebuie să știe că mai au trei zile pentru a da citirea la curent, ultima zi în care se mai poate face asta fiind 19 februarie. Pentru ca totul să fie funcțional și fără probleme utilizatorii trebuie să facă ultima actualizare disponibilă.    

Pe perioada optimizărilor de sistem nu au funcționat:  

MyElectrica – aplicație și portal;

TelVerde (comunicare index autocitit);

Formularul unic de contact online;

E-chat;

Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);

Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Citește și: Facturile la curent sau gaz vor ajunge, la o parte dintre sibieni, la jumătatea lunii februarie. Electrica își optimizează sistemul informatic

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Raluca Budușan

de Raluca Budușan

Sănătate, Educație
Telefon:
0766 905 671

Comentarii

57 comentarii

Partenie cosma

Acum 1 an

Functioneaza pe dracu' daca incerc sa trimit indexul imi da eroare .
Raspunde

Orbita L

Acum 1 an

Accesați aplicația de pe https://myelectrica.ro/ introduceți mailul și parola de la contul pe care îl aveți la Electrica și ar trebui sa meargă.
Raspunde

Ion

Acum 1 an

Functioneeeeazaaaa pe naiba ,un cont din doua nu se logheaza ,nu-l poti sterge si face din nou,le-am trimis e mail la IT stii lor dar au ora sexuala,mi-au scris azi 16 ca au probleme pina-n 15 feb (ieri)Sunt tari!
Raspunde

Un client dezamăgit

Acum 1 an

La fel și la mine, nu pot recupera un cont și nu-l pot nici șterge. Le-am trimis email, nicio reacție. Noul site are mai puține facilități decât cel vechi. Unde este modernizarea?
Raspunde

Budeanu elisabeta

Acum 1 an

cand vin facturile?
Raspunde

Georgescu Doina

Acum 1 an

Cum pot trimite indexul la crt ,electric on line ?de poate sa ma ajute cineva ? Va rog mult .
Raspunde

Constantinescu

Acum 1 an

Am solicitat sa deschid un cont pentru a primi factura pe email si sa fac plata electronic, dar mi se raspunde ca nu sunt client activ. Fals, am trimis codul de utilizator si locul de consum si primesc același raspund.
Raspunde

Muschetarul roman

Acum 1 an

Trebuie sa că faceți cont. Date de pe facrura: NLC, contract,seria contor și bineînțeles nume și prenume. Trebuie sa aveți o adresa de mai și nr telefon. Spor!
Raspunde

Mariana Stancescu

Acum 1 an

Nici telefonul pentru transmiterea indexului nu functionează! Am primit msg sa transmit index intre 15-19 feb. a.c, dar pe site, in contul meu, scrie intre 26-28 feb. si fereastra pt index e inactiva.
Raspunde

Ioana

Acum 1 an

Site-ul nu funcționează, erori peste erori după o lună jumătate de mentenanță. Vă dați seama ce it-isti inteligenți au.
Raspunde

Raul

Acum 1 an

Cu toate aceste optimizari,plata facturii pe luna decembrie nu este luata in considerare. Factura apare ca fiind restanta,desi a fost platita in ianuarie la PayPoint.
Raspunde

Stefan

Acum 1 an

Dupa 45 zile de mentenanță , s-a facut praf aplicația, nu functionează ....
Raspunde

Mai verificati o data

Acum 1 an

Asa cum au spus si ceilalti: Site-ul nu functionaza, "Pagina pe care o cauți nu există"
Raspunde

Teglas

Acum 1 an

Nici eu nu pot să accesez contul.
Raspunde

Gheormescu Dumitru

Acum 1 an

Vreau să-mi recuperez aplicația.
Raspunde

Mihailescu Florian

Acum 1 an

Nu vă e rușine????? Funcționează??!!! Pe dracu' ! O să plătim de ne sar capacele! Credeți că în aceste vremuri minunate pune cineva ''bani albi pentru zile negre'' ?? Și după asta ne tăiați țeava, nu? Pt că nu avem cu ce plăti sumele pe care o să ni le cereți, minunaților!!! Nu mă refer la cei care aleargă zi de zi, ci la cei ce sunt puși acolo să sugă și să își ia partea (politic și economic)!!!! Oare căt o să vă mai complaceți în acest pupincurism bănos? Că , deh....două la primărie, două la prefectură,...... Cum spuneam, minunaților!
Raspunde

Daniela

Acum 1 an

Nu functioneaza. Spune "credențialele sunt incorecte". Asadar, nici nu pot sa intru in cont
Raspunde

Nicolae

Acum 1 an

E praf aplicația nu pot nici sa ma loghez nici sa șterg contul lati făcut praf
Raspunde

Violeta Oprea

Acum 1 an

Nu funcționează,o mare porcărie..
Raspunde

Pop doru

Acum 1 an

Trebue să trimit index si facturi
Raspunde

Pop Doru

Acum 1 an

123456789123 trebe sa trimit index si trimit facturi
Raspunde

Mirea Constantin

Acum 1 an

Am primit in ianuarie a.c.o factura cu un consum care nici azi 16.02.24 nu l am atins in valoare de 211 lei. Greseli mari si intentionate, brambureala. Greseli doar sa ne banii sa si rotunjeasca veniturile.
Raspunde

Dan

Acum 1 an

Funcționează pe dracu! După ce ca sunt hoți, mai sunt și incompetenți!!!
Raspunde

Mjnunat

Acum 1 an

Dar de ce sa functioneze? Nu este mai corect sa puna index estimat la un apartament parca ar fi o fabricuta si daca nu platesti te ameninta cu penalizare. Sunt montate si contoare inteligente.
Raspunde

Dan

Acum 1 an

O aplicație de firmă începătoare în I.T.,posibil vreun "băiat deștept" fiu de politician care nu are nici o legătură cu IT ul,doar conexiunea potrivită cu cei de la Electrica.Bănuiesc că realizarea noii platforme a costat milioane de euro...bani aruncați aiurea...platforma anterioară era bună,asta e o aiureală.RUȘINE NESIMȚIȚILOR ELECTRICA.BATJOCURĂ.
Raspunde

GHITA PAULINA

Acum 1 an

Nu merge nici la Ploiești... Suntem în virsta și aceasta aplicație era bună ptr toate informatiile care le urmăream... Faceti ceva...
Raspunde

Dumitru

Acum 1 an

Nu funcționează bătăi de joc EU nu știu cît am de plată pe ianuarie și februarie că nu merge aplicația și nici cu factura veche nu merge la magazin
Raspunde

OPREAN PETRU MARIUS

Acum 1 an

Buna ziua! nu functioneaza,nu pot rtimite citirea! ESTE MULT MAI RAU CA ANUL TRECUT! Se spune ca se merge spre bine, dar dupa cum se vede merge spre RAU!
Raspunde

Don Quihote

Acum 1 an

La mine funcționează perfect, de ieri. Chit ca și eu am avut probleme cu ei...mi-au "furat" sa zic așa 70 kw în vara 2022....Și atunci au "optimizat" sistemul și au dat peste cap totul. Am plătit factura și ei nu au luat în considerare indexul plătiți și au mai trecut o data indexul din luna precedenta. Am trimis facturile cu indexii, extrasul de cont de la bancă. ...Am fost și la Electrica (la gara) cu facturile și cu extrasul de cont.. Atunci am aflat ca mă cheamă Don Quihote și. ..Mă lupt cu morile de vânt. După 6 luni m-am lăsat păgubaș!
Raspunde

Ion

Acum 1 an

Mie mi-au schimbat contorul ,de atunci am 6,7 kw/zi consum fata de 4,3 pina atunci pe 2 ani anteriori,desi am renuntat la cuptorul electric de aragaz .Reclamatia la ei nu are rost arunca pe altii.
Raspunde

Calin Aurel

Acum 1 an

Nu stiu ce probleme au unii, dar merge foarte bine.
Raspunde

Kelemen Ludovic

Acum 1 an

Pe factura nouă nu este cod ATM!Unde este?
Raspunde

Mindrean aMihaela

Acum 1 an

Bună ziua nu merge aplicația ,dar luni vreau sa vin pinal la ghișeu sa dau citirea
Raspunde

Cristian

Acum 1 an

Nu merge tranzmis indexul in judetul Brăila sa schinbat contorul iar acum cînd dam indexul care are o valoare mica fata de cel după contorul vechi ne da eroare
Raspunde

DRAGOS ELENA

Acum 1 an

VREAU SA L PLĂTESC FACTURA DE ENERGIE ONLAN
Raspunde

ELENA DRAGOS

Acum 1 an

VREAU SA PLĂTESC FACTURA DE ENERGIE ONLINE
Raspunde

DRAGOS ELENA

Acum 1 an

VREAU SA PLĂTESC FACTURA DE ENERGIE electrica ONLAIN
Raspunde

Ioanivacskovics

Acum 1 an

Nu merge saitul
Raspunde

Ciobotaru

Acum 1 an

E de *** sistemul actualizat era mai simplu ala din înainte mai tare duceți oamenii în eroare de fapt voi nu vreți sa priceapă oamenii ce este în factura de aia mai tare le complicați nu se înțelege nici o adresa acolo voi ați pus adresa la toate la fel trebuiea sa treceți ca înainte la fiecare locație adresa și codul de client nu cum ați făcut acum ați trecut doar codul de client și adresa la toate la fel de nu se înțelege nimic am vrut să transmit indexul nici măcar nu merge ca ati pus estimare și zice ca nu merge ca este mai mare decât este pe ceas rușine cu sistemul vostru de doi bani.

Raspunde

Kokos

Acum 1 an

Merge fara probleme acum
Raspunde

Marcutan

Acum 1 an

Nu reușesc să mi recuperez contul. Să mă loghez cu myelectrica
Raspunde

Moise Cristina

Acum 1 an

Nu am mai primit nici o factura de foarte mult timp nu înțeleg de ce iar aplicația nu merge cum plătim cum dam index Mulțumesc
Raspunde

Ilie niculina

Acum 1 an

Nu mi se pare corect ceia ce fac ei , mia venit luna lu februarie de plata 212.80 RON și sunt la zii cu factura plătită ,deci 100 de lei în plus chiar nu știu de ce ăștia chiar își bat joc de oameni sunt oameni ca nu au cu ce plăti sunt care se chinuie după o zii pe alta e greu cu ei.
Raspunde

Pirvu Gherghina

Acum 1 an

E inert! Am schimbat parola de mai multe ori deoarece nu reuseam sa intru in cont.Apoi imi afisa leitmotivul "credențialele sunt incorecte". Asadar, nici nu pot accesa contul,nici nu pot expedia indexul citit in mod online ,ca inainte. va rugam fratilor,surorilor,rezolvati baiul ca suntem oameni in varsta si nu numai!
Raspunde

Bunescu

Acum 1 an

La cât profit aveți nu puteți cumpăra un program asemănător celor de la engleza prin care omul când vine sa plătească sa știe exact cât are?
Raspunde

Ioniță mariana

Acum 1 an

Aplicația nu merge
Raspunde

Liviu Roman

Acum 1 an

La transmiterea indexului în această lună de unde să știu care este codul meu nou, de client dacă eu nu -l știu, neavând nici o înștiințare cu schimbarea făcută a noului cod client , respectiv noul nlc, etc. Dacă- l folosesc pe cel vechi, ce se poate întâmpla, perioada fiind săptămâna viitoare, respectiv 19 -25 .02 2024.
Raspunde

Muschetarul roman

Acum 1 an

NLC= loc de consum și nu în aplicația noua nu au schimbat nimic. Nici NLC. ..Nici cod de client...Se văd și facturile. Eu am deschis vineri aplicația myelectrica și "mergea" foarte bine. Azi am dat citirea!
Raspunde

Ilașcu Mirela Viorica

Acum 1 an

Nu merge aplicația. Am încercat să fac alt cont și îmi cer codul de client și nlc. Eu nu mai am factura de ceva ani. O am pe aplicație. Ce pot sa fac în cazul asta?
Raspunde

Orbita L

Acum 1 an

Accesul la vechea adresa NU se mai poate realiza , accesati https://myelectrica.ro/ , reintroduceți mailul propriu și parola de la contul pe care il aveti la Electrica și totul ar trebui sa mearga . Succes
Raspunde

Szabo Irina

Acum 1 an

Doresc să știu de ce primesc eroare când vreau să deschid această pagină my electrica ? Și vreau să știu de ce nu primesc factura pe adresa mea , mulțumesc
Raspunde

Kuales dochia

Acum 1 an

Nu pot intra an aplicatie
Raspunde

Lucia

Acum 1 an

Au activitati conexe. Traduc numele. Pt consumator Wolf J. trimit instiintare cu numele Lup J.
Raspunde

DanielaE

Acum 1 an

Aplicatia este data peste cap. Ori nu au migrat bine datele in aplicatia noua ori aceasta este mult mai prost facuta . Pot intra in cont dar sunt pagini care nu merg si cand incerc sa transmit indexul imi da " Acest cod client nu are asociate locuri de consum". La aplicatia veche nu am avut probleme. Cele cateva informatii la care am acces se opresc in august 2023. Nici la Call center nu mi a acceptat datele spunand ca acele coduri sunt invalide.
Raspunde

Emeric

Acum 1 an

Nu merge Myelectrica nici pe suite nici pe aplicatie
Raspunde

Rusu

Acum 1 an

Din iulie 2023 nu am mai primit facturile de la Electrica. Am facut numeroase sesizari in scris si telefonic,dar degeaba.Mai este cineva in aceasta situatie?
Raspunde

Fogarasi

Acum 9 luni

Mi-au schimbat contorul cei de la Electrica.. Eu va trebui sa îmi fac alta aplicație sau ma duc în continuare cu citirea noua?? va mulțumesc..
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus