Vineri,
12.09.2025
Ploi Scurte
Acum
16°C

Viitoarele piste de pe malul Cibinului vor fi proiectate tot de către FIP Consulting

Viitoarele piste de pe malul Cibinului vor fi proiectate tot de către FIP Consulting

572.800 de lei, la care se adaugă TVA, este valoarea contractului de întocmire a documentațiilor necesare prelungirii în ambele direcții a pistei pentru biciclete amenajată pe malul Cibinului. Contractul a fost atribuit societății care a proiectat și actuala pistă.

Estimat la 917.000 de lei, fără TVA, contractul pentru serviciile de proiectare, obținere a autorizației de construire și asistență tehnică pe perioada lucrărilor pentru tronsoanele II și III ale pistei de biciclete de pe malul Cibinului a atras atenția a șase companii și asocieri de companii care au participat la licitație. Din cele șase oferte depuse în luna aprilie, reprezentanții Primăriei Sibiu – instituția care implementează proiectul – au desemnat-o câștigătoare pe cea a bucureștenilor de la FIP Consulting.

Conform caietului de sarcini, aceștia au termen de trei luni de la semnarea contractului pentru elaborarea documentațiilor pentru obținerea autorizației de construire, pentru elaborarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție și obținerea acordurilor și avizelor necesare.

În restul de 20 de luni alocate contractului, cei de la FIP Consulting vor asigura asistența tehnică pe perioada derulării lucrărilor de construire a celor două tronsoane de pistă de biciclete. 

FIP Consulting este societatea care a realizat același gen de lucrări și pentru pista de biciclete dată în folosință pe malul Cibinului în cursul anului trecut. Aceeași societate a elaborat și actualul Plan de mobilitate urbană durabilă a Sibiului.

Tronsoanele II și III ale pistei de biciclete pe care Primăria intenționează să le amenajeze pe malul Cibinului vor prelungi cu 5,1 km ambele capete ale actualei piste, care are o lungime de 3,5 km. Tronsonul II va prelungi pista înspre Turnișor până la noul pod construit peste Cibin, pe strada Rozmarinului, iar tronsonul III va prelungi pista până la intersecția cu DJ 106, drumul care leagă Sibiul de Agnita. Valoarea investiției era estimată la aproape 54 de milioane de lei, cu tot cu TVA, în primăvara anului trecut.

Citește și Peste zece milioane de euro: cum au gândit cei din Primărie continuarea amenajării malurilor Cibinului pe încă 5,1 km

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

7 comentarii

X

Acum 11 luni

Super, o inițiativă de lăudat și binevenită , dar care va atrage ura comunității internaute care se pricepe mai bine
Raspunde

SalimDream

Acum 11 luni

era bine daca subventionalu si programul "sibiu bike city" sa isi permita o service-are mai buna a bicicletelor ... ca sunt toate dereglate
Raspunde

Ciclist

Acum 11 luni

Desi pistele astea in proiectare sunt tot mai la periferie, terenul fiind o problemă tot mai mica, pariez că lățimea pistelor o sa fie la minim. Apoi, după zeci de milioane de euro cheltuiți, o sa avem accidente între bicicliști si pietoni, pentru că nimeni nu se gândește și la pietoni iar lățimea pistelor fie și doar pentru bicicliști e prea îngustă la doar 1m/sens .
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

HBomb

Acum 11 luni

La voi niciodată și nimic nu-i bine. Atunci mergeți pe stradă, suntem destui noi, aia care ne descurcăm pe pistele care vouă vi se par prea înguste.
Raspunde

@HBomb

Acum 11 luni

pedaleaza tu intre Bolta rece si Muzeu pe asa numita "pista" dedicata si ai sa constati ce ziceam eu mai sus.
Raspunde

Asdfasdf

Acum 11 luni

si vor face aceste piste tot la fel inundabile ca si cele de acum care la ploile ce au fost erau inutilizabile fiind pline de apa?... bataie de joc pe bani multi pentru ca primaria nu stie decat sa sifoneze banii si nimic mai mult
Raspunde

Cosmin

Acum 11 luni

Ar fi bine ca proiectantul sa fi folosit bicicleta cel puțin o data pe pista deja construită ca să aplice niște lecții învățate. Dacă nu sa tina cont că pistele de bicicletă se construiesc pe curba de nivel, fără urcușuri și coborâșuri. Mobilitate urbana inseamna sa te deplasezi cu placere nu sa faci sport extrem. Accesul pe actuala pista, în zona Bd Alba Iulia, e total nepotrivit.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus