Administrația Cimitirului Municipal Sibiu informează că societățile comerciale care prestează servicii funerare în cadrul cimitirelor municipale trebuie să obțină un aviz din partea Consiliului Local Sibiu pentru a-și putea continua activitatea. Această măsură este reglementată de legislația în vigoare, conform prevederilor hotărârii de Guvern nr. 741/2016, transmite Primăria printr-un comunicat de presă.
În caz de nerespectare a acestei obligații, prestatorii riscă amenzi cuprinse între 10.000 și 20.000 de lei, iar autorizația sanitară de funcționare le va fi anulată.
Pentru obținerea avizului, societățile interesate trebuie să depună un dosar complet cu documentele necesare, disponibile pe site-ul Primăriei Sibiu, la secțiunea „Acte necesare - Autorizare și Control/Aviz Consiliu Local Sibiu - Servicii Funerare”. Dosarele pot fi depuse electronic, pe adresa [email protected], sau fizic, la Centrul de Informații pentru Cetățeni al Primăriei Sibiu, conform programului de funcționare.
Programul de funcționare este luni și miercuri în intervalul orar 8.00-17.00, marți și joi între orele 8.00-16.00, iar vineri de la 8.00 la 14.30.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: servicii funerare cimitirul si
Vizualizari: 660
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Gigi
Acum 2 ore
Vld
Acum 2 ore
Biciuclist
Acum 2 ore
Gic@
Acum 3 ore
Spune Tot