Spitalul Clinic Județean de Urgență (SCJU) Sibiu a implementat un sistem organizat pentru a asigura comunicarea între cadrele medicale și aparținătorii pacienților internați.
Astfel, la momentul internării, fiecare pacient desemnează o persoană de contact, care va primi un număr de identificare și va fi informată despre evoluția stării de sănătate.
Actualizările pot fi solicitate telefonic de luni până sâmbătă, între orele 8:00 și 12:00, la numerele 0269 215 050 + interiorul secției în care este internat pacientul, iar medicul curant oferă detalii suplimentare între 12:00 și 14:00.
Pentru clarificări suplimentare, aparținătorii pot contacta spitalul la 0269 215 050 sau prin e-mail la [email protected].
„Această procedură are rolul de a asigura transparență și sprijin pentru familiile pacienților”, spun reprezentanții spitalului.
Sursa foto: Arhiva Turnul Sfatului
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1488
Ultimele comentarii
Acum 11 ore
Armata cu ciocolata la dos
Acum 11 ore
Contra
Acum 11 ore
Gigi
Acum 11 ore
Prestanta
Acum 12 ore
Ron