Conducerea companiei sibiene KeepCalling a anunțat miercuri că va extinde programul pentru susţinerea specialităţii de Marketing din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice din Sibiu.
Anul acesta, pe lângă subvenţionarea integrală a taxei de şcolarizare aferentă primului an de studiu pentru 23 de studenţi care vor fi admişi pe locurile cu taxa la sesiunea din această vara, compania va plăti în continuare taxa de şcolarizare a studenţilor la Marketing care trec în anul doi şi care au obţinut o medie generală de peste 8.00.
Sesiunea de admitere la specializarea de Marketing din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice a Universităţii Lucian Blaga începe în 18 iulie. Anul acesta specializarea de Marketing pune la dispoziţie 7 locuri la buget şi 23 locuri cu taxa (subvenţionate integral de copanie), iar admiterea se face pe baza concursului de dosare.
”Programul “KeepCalling te susţine la început de carieră” a fost demarat în urmă cu un an, printr-un parteneriat încheiat între companie şi Facultatea de Ştiinţe Economice a Universităţii Lucian Blaga din Sibiu. În 2015 KeepCalling s-a angajat să plătească taxa de şcolarizare pentru 30 de studenţi care au fost admişi pe locurile cu plata alocate specializării. Pe lângă subvenţionarea taxei, KeepCalling a susţinut în cadrul facultăţii diverse workshop-uri cu scopul de a-i familiariza pe studenţi cu partea practică a marketingului online, dar şi cu tool-urile folosite pentru crearea şi monitorizarea campaniilor de advertising. Studenţii au avut astfel şansa să-şi dezvolte competenţe şi abilităţi care îi vor ajuta pe viitor să îşi găsească mai uşor un loc de muncă”, au explicat reprezentanții companiei.KeepCalling deţine un puternic departament de Marketing online chiar în Sibiu, astfel că oricând în timpul facultăţii sau după absolvirea ei, studenţii pot aplică pentru un internship sau un job chiar în cadrul companiei. Cu toate acestea, subvenţionarea integrală a taxei de şcolarizare nu impune nicio condiţie sau datorie din partea studentului.
KeepCalling, unul dintre angajatorii de top din Sibiu, este o companie de telecomunicaţii cu birouri în România, SUA şi Bolivia, înfiinţată în anul 2002, ce are în prezent peste 100 de angajaţi. Compania este înregistrată în S.U.A., Atlanta, și activează pe piaţă internaţională de telefonie din anul 2002, având sediul central în Sibiu încă din anul 2003.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: ulbs , KeepCalling , Ştiinţe Economice , Universităţii Lucian Blaga , facultatea de stiinte economic , Pentru Sibiu , subventionare , multi level marketing , Specializarea Educatie Fizica , Studenţii Stephanie Broatch , Compania Wenglor Romania
Vizualizari: 4563
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Ron
Acum 5 ore
Mariana Deacu
Acum 5 ore
BittDanman
Acum 5 ore
Gheo Poplaceanul
Acum 5 ore
Gheo Poplaceanul