După ce Turnul Sfatului arăta în urmă cu două zile că pentru a treia oară cei de la Max Boegl nu s-au ținut de promisiunea de a începe lucrările de reconstruire a dealului din capătul pistei Aeroportului, lucrurile s-au schimbat brusc în ultima zi lucrătoare a acestei săptămâni. La baza dealului a cărui pantă urmează a fi prelungită pentru a nu mai aluneca au apărut primele utilaje: un buldozer și un camion. Mașinile sunt inscripționate cu datele firmei Geiger, parteneri ai celor de la Max Boegl în mai multe proiecte (autostrada, inclusiv o parte din lucrările de la aeroport). În zilele care urmează, activitatea pe șantierul care ar trebui închis tot în acest an se va înteți, susțin muncitorii.
Capătul pistei Aeroportului (rambleul cu numărul 09) a luat-o la vale în august 2013, la câteva luni după finalizarea lucrărilor de modernizare și extindere a pistei aeroportului. Această pistă a putut și poate fi folosită în continuare fără niciun pericol pentru traficul aerian.
Lucrările au fost executate de compania germană Max Boegl, care alături de proiectanții de la Iptana-Obermeyer și consultanții de la Dornier Consulting vor trebui să suporte costul tuturor lucrărilor de refacere.
Lucrările de refacere implică, printre altele, prelungirea dealului astfel încât panta de 1:2 să ajungă la o înclinație de 1:4.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Vizualizari: 626
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
SINCA GHEORGHE
Acum 2 ore
Pastor marginas
Acum 2 ore
Till Eulenspiegel
Acum 3 ore
Emil
Acum 4 ore
Emil