După ce Turnul Sfatului arăta în urmă cu două zile că pentru a treia oară cei de la Max Boegl nu s-au ținut de promisiunea de a începe lucrările de reconstruire a dealului din capătul pistei Aeroportului, lucrurile s-au schimbat brusc în ultima zi lucrătoare a acestei săptămâni. La baza dealului a cărui pantă urmează a fi prelungită pentru a nu mai aluneca au apărut primele utilaje: un buldozer și un camion. Mașinile sunt inscripționate cu datele firmei Geiger, parteneri ai celor de la Max Boegl în mai multe proiecte (autostrada, inclusiv o parte din lucrările de la aeroport). În zilele care urmează, activitatea pe șantierul care ar trebui închis tot în acest an se va înteți, susțin muncitorii.
Capătul pistei Aeroportului (rambleul cu numărul 09) a luat-o la vale în august 2013, la câteva luni după finalizarea lucrărilor de modernizare și extindere a pistei aeroportului. Această pistă a putut și poate fi folosită în continuare fără niciun pericol pentru traficul aerian.
Lucrările au fost executate de compania germană Max Boegl, care alături de proiectanții de la Iptana-Obermeyer și consultanții de la Dornier Consulting vor trebui să suporte costul tuturor lucrărilor de refacere.
Lucrările de refacere implică, printre altele, prelungirea dealului astfel încât panta de 1:2 să ajungă la o înclinație de 1:4.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 675
Ultimele comentarii
Acum 54 minute
Dragan Cristina
Acum 55 minute
Emil
Acum 1 oră
Hermannstädter
Acum 1 oră
Valentino Versace
Acum 1 oră
John