Serviciile Primăriei Sibiu nu vor funcţiona, în perioada 24 decembrie - 4 ianuarie, cu excepţia celor unde trebuie asigurată permanenţa, ca urmare a zilelor de concediu fără plată pe care trebuie să le ia angajaţii din sistemul bugetar pentru a face economie la cheltuieli. Potrivit unui comunicat de presă al Primăriei Sibiu, în baza legii 329/2009, în perioada 28-31 decembrie, serviciile instituţiei nu vor funcţiona. La aceste zile se adaugă cele de 25 decembrie şi 1 ianuarie, care sunt libere prin lege, astfel că programul se va relua în 4 ianuarie, prima zi lucrătoare. În perioada menţionată, vor funcţiona, cu câte un angajat, Serviciul de Stare Civilă pentru înregistrarea deceselor şi naşterilor, Direcţia Fiscală pentru încasări, Serviciul de Asistenţă Socială pentru preluarea dosarelor, Registratura Primăriei şi Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni. Anumite servicii, prin natura lor, vor funcţiona fără întrerupere: Poliţia Comunitară, Serviciul de Administrare a Domeniului Public şi Privat, Grădina Zoologică Sibiu. Doar în aparatul propriu Primăria Sibiu are aproximativ 190 de angajaţi, la care se adaugă cei din serviciile subordonate. Primarul municipiului Sibiu, Klaus Iohannis, a anunţat că va renunţa la banii din salariul aferent celor patru zile de concediu fără plată, dar va merge la serviciu.
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: Primăria Sibiu , klaus iohannis , Asistenţă Socială , Primăriei Sibiu , Grădina Zoologică Sibiu , Direcţia Fiscală , Serviciile Primăriei Sibiu , Domeniului Public , Stare Civilă , Registratura Primăriei , Poliția Comunitară
Vizualizari: 316
Ultimele comentarii
Acum 11 ore
Tov.Escu
Acum 12 ore
Emil
Acum 12 ore
@Aci Dutu
Acum 12 ore
Emil
Acum 12 ore
???