Hilton Sibiu a primit premiul de excelenţă "Hotelul Anului în România", în cadrul unei gale organizate de către Best Tourism Group în 24 februarie, la Bucureşti. Hotelul din Sibiu a fost premiat pentru "rezultatele excepţionale obţinute: varietatea serviciilor oferite, raportul calitate - preţ, gradul de notorietate şi vânzările înregistrate". "Acest premiu reconfirmă valorile şi standardele de excepţie ale brandului Hilton, potenţate de o echipă dedicată şi profesionistă care a contribuit 100% la acest succes", a spus Nicolae Aron, manager general la Hilton Sibiu. Juriul a fost alcătuit din nouă specialişti din industria de turism autohtonă: reprezentanţi ai agenţiilor de turism, hotelierilor, companiilor de transport, ONG - urilor şi mass-media.
15% turişti străini
În anul care a trecut, Hilton Sibiu a înregistrat o creştere a ponderii clienţilor care se cazează pentru a se relaxa, numărul acestora egalându-l pe cel al clienţilor ce călătoresc pentru afaceri. Datele companiei mai arată că 15 la sută din turişti sunt străini. "Turiştii străini au înregistrat aproximativ 15% din totalul turiştilor în 2009. Ca structură, există două categorii mari de clienţi: clienţii ce călătoresc pentru afaceri şi clienţii ce doresc să se relaxeze (clienţi leisure). Segmentul clienţilor leisure a înregistrat o creştere semnificativă, egalând ponderea clienţilor business în primele două luni ale anului 2010", declară Dana Modrescu, marketing & PR manager Hilton Sibiu.
În 2009, hotelul a înregistrat o creştere cu 30 la sută a cifrei de afaceri faţă de 2008. Încasările estimate pentru anul în curs sunt de cinci milioane de euro, în creştere cu 67 la sută faţă de 2009. Creşterea estimată este strâns legată de gradul de ocupare mediu ţintit pentru acest an, circa 70 la sută. Potrivit datelor companiei, în primele două luni ale anului acesta, hotelul a avut un grad de ocupare de 54%. În ceea ce priveşte politica de personal, planurile Hilton Sibiu pentru următoarea perioadă sunt legate de păregătirea angajaţilor. "Echipa Hilton Sibiu are în prezent 125 de angajaţi. Pragul de 125 - 130 de persoane este nivelul optim pentru business-ul nostru. Echipa se află într-un proces continuu de instruire şi evaluare de către specialiştii Hilton Worldwide, fiind angajată într-un program extins de traininguri axate pe valoarea brandului, pe cerinţele specifice fiecărui departament şi pe contribuţia personală a fiecărui membru al echipei. Pe termen mediu şi lung, politică de personal se concentrează pe proiecte care să formeze angajaţi competenţi, proactivi, integri, loiali, capabili să lucreze în echipă şi, mai mult de atât, capabili să dea viaţă misiunii Hilton în întreaga lume: să fim lider global în ospitalitate, prima opţiune a oaspeţilor noştri şi a celor ce doresc să dezvolte o carieră în turism", mai spune Dana Modrescu. Hilton Sibiu are 115 camere şi apartamente, 4 restaurante, un bar şi cinci săli de conferinţă.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Hotelul Anului , Best Tourism Group , Dana Modrescu , Echipa Hilton Sibiu , Nicolae Aron , Hilton Worldwide Intercontinen , Hilton Sibiu
Vizualizari: 694
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Laur
Acum 1 oră
Adrian
Acum 2 ore
Cornel Sibianul
Acum 2 ore
Q
Acum 2 ore
Max