Luni,
17.02.2025
Ninsori Usoare
Acum
-3°C

Ministerul Transporturilor, in problema podului de la Carta: CFR nu are bani!

După ce ieri a transmis publicităţii răspunsul primit de la ministrul Berceanu cu privire la reabilitarea drumului Sibiu-Mediaş, astăzi deputatul Ioan Cindrea a făcut public şi răspunsul primit în legătură cu podul de la Cârţa.

Ca urmare a interpelării deputatului Ioan Cindrea, privind consolidarea Podului de Cale Ferată Cârţa Judeţul Sibiu, Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, răspunde cu adresa nr. 3161/01.10.2009, următoarele: “Compania Naţională de Căi Ferate 'CFR' SA fiind în imposibilitate de finanţare a reparaţiilor din surse proprii, au fost demarate procedurile pentru identificarea sursei de finanţare, în vederea executării lucrărilor necesare deschiderii provizorii a liniei(cu restricţie de viteză), punerii în siguranţă a podului şi revenirii la viteza normală de circulaţie. În acest sens, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a înaintat Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru asigurarea fondurilor necesare din 'Fondul de Intervenţie la Dispoziţia Guvernului'. Proiectul a fost transmis la Secretariatul General al Guvernului, la data de 08.09.2009, spre a fi aprobat în şedinţa de Guvern”.

'În numele celor peste 2000 de navetişti, profesori, medici, elevi, muncitori, ş.a., afectaţi de blocajul circulaţiei pe ruta Cârţa-Scoreiu, am fost nevoit să revin cu a doua interpelare, în aprilie 2010, întrucât de la răspunsul anterior nu s-a mai întâmplat nimic în ceea ce priveşte consolidarea Podului de Cale Ferată Cârţa. În calitate de parlamentar voi urmări ca lucrurile să se desfăşoare conform promisiunilor', a declarat şi Ioan Cindrea.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

1 comentarii

Gogu

Acum 14 ani

Jos Berceanu jos Bocanel si toata haita de marinari. Asa se duce de rapa toata calea ferata din romania. Intre Valea Alba si Balot sa lucrat 3 luni pentru o portiune de nici 100 de metri la linia de cale ferata si acum se circula cu 30k/hm , nici aceasta magistrala M900 nu se repara dac anu interveneau operatori d eMarfa privati de pe calea ferata.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus