Oficiul pentru Protecţia Consumatorului a primit, în ultima lună, un număr ridicat de reclamaţii la adresa furnizorilor de gaze naturale şi energie elctrică, precum E.ON Gaz şi Electrica S.A..
„Primim cam două-trei reclamaţii pe zi la adresa acestor furnizori, ceea ce este foarte mult. Noi mergem şi facem controale, dar în majoriatatea cazurilor reclamanţii nu sunt păgubiţi. Se încheie sezonul rece şi aceste ultime facturi vin în urma regularizărilor, de aceea taxele sunt mai ridicate, iar oamenii speriaţi vin să reclame”, a declarat un reprezentant al OPC Sibiu.
Dacă în urma reclamaţiilor la adresa furnizorilor de gaze naturale şi energie electrică nu s-au constatat nereguli, în schimb la controalele efectuate la cinci furnizori de servicii funerare, OPC a dat şase amenzi contravenţionale în valoare de 30.000 de lei şi două avertismente.
Inspectorii au constatat abateri la modul de informare a consumatorului, lipsa denumirii produsului şi producătorului, lipsa afişării preţurilor pe sicrie, lipsa informării procentului de reducere prin menţionarea preţului nou, lângă preţul vechi barat, şi lipsa verificării metrologice la cântarul din dotare.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Protecția Consumatorului Sibiu
Vizualizari: 253
Ultimele comentarii
Acum 21 minute
@Barosanu
Acum 39 minute
@AndreiM fascistul de serviciu
Acum 40 minute
Periscop
Acum 1 oră
Emil
Acum 1 oră
Emil