Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Sibiu desfăşoară în anul 2012 “Campania de informare şi consiliere privind modificările legislative majore din domeniul asistenţei sociale”.
Noul cadru legal de organizare şi funcţionare a Agenţiei Nationale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială stabileşte ca atribuţii informarea şi consilierea cetăţenilor şi a actorilor sociali, cu responsabilităţi în domeniul asistenţei sociale , cu privire la actele normative, realizarea de activităţi de evaluare şi monitorizare a serviciilor sociale, controlul modului de stabilire a beneficiilor sociale şi a activitatii furnizorilor de servicii sociale publici şi privaţi.
“Obiectivele Campaniei de informare si consiliere constau in insuşirea de către toţi actorii sociali implicaţi, a modificărilor legislative din domeniul asistenţei sociale şi garantarea respectării drepturilor sociale ale cetăţenilor” declară directorul Agenţiei, Ioan Graur.
ornind de la obiectivele campaniei, rezultatele estimate constau in: reducerea numărului de beneficiari care încasează sume necuvenite; creşterea gradului de informare a beneficiarilor aflati în situatii de marginalizare sau excluziune socială; aplicarea corectă şi unitară a legislaţiei în domeniu.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Inspecţie Socială Sibiu , Agenției Naționale , Ioan Graur , La Agenţia Judeţeană , Obiectivele Campaniei , Inspecție Socială
Vizualizari: 1346
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Periscop
Acum 5 ore
Excelent +1
Acum 5 ore
Bastiu
Acum 5 ore
Aci Duțu
Acum 6 ore
Emil