Sâmbătă,
23.08.2025
Parțial Noros
Acum
14°C

Serviciile de telefonie si internet cel mai des reclamate de sibieni la OPC

În primele patru luni ale anului, sibienii s-au prezentat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Sibiu pentru a reclama furnizorii de servicii de telefonie şi internet. 415 reclamaţii a înregistrat OPC-ul în primul trimestru din 2012, cu două reclamaţii mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2011.

“Oamenii vin în special pentru a-i reclama pe cei de la prestări servicii (servicii de telefonie), servicii de internet (lipsă semnal, facturare greşită), servicii utilitare (apă, canal, gaz), servicii transport (nerespectarea condiţiilor de transport, nerespectarea orarului curselor) şi servicii de garanţii (nerespectarea termenului de remediere, produse scoase din garanţie). În anul 2011, pentru aceeaşi perioadă 1 ianuarie-30 aprilie, au fost înregistrate 417 reclamaţii, deci numărul reclamaţiilor a rămas constant în judeţul Sibiu”, a declarat Ioan Băra, directorul OPC Sibiu.

La bunurile nealimenarea au fost înregistrate 83 de reclamaţii pentru produse neconforme, lipsă elemente de identificare, lipsă instucţiuni de utilizare şi lipsă elemente de garanţie.

În schimb, la bunuri alimentare au fost depuse doar 34 de reclamaţii, pentru termenele de valabilitatea depăşite, diferenţa de preţ şi etichete neconforme.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Dorina Nitu

de Dorina Nitu

Social
Telefon:
0742 381 305

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus