În primele patru luni ale anului, sibienii s-au prezentat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Sibiu pentru a reclama furnizorii de servicii de telefonie şi internet. 415 reclamaţii a înregistrat OPC-ul în primul trimestru din 2012, cu două reclamaţii mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2011.
“Oamenii vin în special pentru a-i reclama pe cei de la prestări servicii (servicii de telefonie), servicii de internet (lipsă semnal, facturare greşită), servicii utilitare (apă, canal, gaz), servicii transport (nerespectarea condiţiilor de transport, nerespectarea orarului curselor) şi servicii de garanţii (nerespectarea termenului de remediere, produse scoase din garanţie). În anul 2011, pentru aceeaşi perioadă 1 ianuarie-30 aprilie, au fost înregistrate 417 reclamaţii, deci numărul reclamaţiilor a rămas constant în judeţul Sibiu”, a declarat Ioan Băra, directorul OPC Sibiu.
La bunurile nealimenarea au fost înregistrate 83 de reclamaţii pentru produse neconforme, lipsă elemente de identificare, lipsă instucţiuni de utilizare şi lipsă elemente de garanţie.
În schimb, la bunuri alimentare au fost depuse doar 34 de reclamaţii, pentru termenele de valabilitatea depăşite, diferenţa de preţ şi etichete neconforme.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 260
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
Emil
Acum 10 ore
Gogu
Acum 10 ore
X-ulescu
Acum 10 ore
Gogu
Acum 10 ore
Kokos