Joi,
28.01.2021
Innorat
Acum
-1°C

Vom calatori de la Sibiu la Sighisoara sau Blaj cu Deutsche Bahn

Deutsche Bahn, cea mai mare companie feroviară din Europa, se va extinde pe piaţa românească prin preluarea unui pachet de 70% din operatorul de transport de călători Regiotrans Braşov, pentru 67 milioane euro.

Grupul german are opţiunea de a prelua, mai târziu, şi restul acţiunilor companiei româneşti, potrivit unor surse apropiate tranzacţiei, scrie Handelsblatt, care citează Reuters.

Reprezentanţii Deutsche Bahn au refuzat să comenteze informaţiile.

Regiotrans, cu 760 de angajaţi, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 225,5 milioane lei, în urcare cu 28,4% faţă de 2010, iar profitul companiei s-a dublat, la 8,66 milioane lei, potrivit datelor raportate către Ministerul Finanţelor.

Conform site-ului oficial, în acest moment Regiotrans are două rute zilnice cu stație de plecare din Sibiu: Sibiu – Sighișoara – Odorhei și Sibiu – Blaj – Praid.

Compania, înfiinţată în 2005, are doi asociaţi, Costel Comana şi Iorgu Ganea, fiecare cu 50% din părţile sociale, şi operează linii feroviare de transport de călători în baza unor contracte încheiate cu CFR.

Deutsche Bahn a preluat în 2008, prin subsidiara DB Schenker, compania de transport feroviar de marfă Romtrans.

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

11 comentarii

realitatea

Acum 8 ani

TRENURI ARUNCATE DE ACUM 50 ANI ADUSE CA NOI ,FARA EVALUARE REALA SI BAGATE APORT DE CAPITAL LA PROSTI DE ROMANI..CE AN DE FABRICATIE AU ?..
Raspunde

@1

Acum 8 ani

Vezi cum arata sagetile dupa 4-5 ani.Au geamurile sparte,scrise cu grafitti,murdare.Ptr. ce trebue trenuri noi cind e lipsa de civilizatie.Meritam trenuri ca-n India.
Raspunde

schausteller

Acum 8 ani

schon,wann ich habe gefahren erste mal mit regional ich habe betzalen bei automaten und die fahrtiket hat kontrolliren bei ausschteigen das war erlich super.entschuldingen fur mein deutch ich habe 2 monate gelernt und 3 jahre gearbaitet.So wie so gute nahrihten scluss mit sapsarap
Raspunde

tot eu

Acum 8 ani

pe bune,ce bine de ar putea sa functineze local si in timp sa vedem si noi ,,familiien wochenende,,pret de familie la sfarsit de saptamana 9,99 ron toata familia pe weekend oriunde in Romania.
Raspunde

Odin

Acum 8 ani

Ce e de priceput din articolul asta este ca numai cu 2 rute zilnice compania romaneasca face profit! Asta ne arata cat de capusat este CFR-ul in ultimi ani ... Intrebarea care ar fi fost frumos sa aiba raspuns in articol este: De ce vand romanii coimpania pe profit (si ala in crestere)?
Raspunde

CFR

Acum 8 ani

Lasa s-a ne ia nemti nu vedeti ce prapad e pe calea ferata au dat afara oameni utili la intretinerea si bunu mers al CFR SI AU TINUT tot felu de capusari pe salari mari si tot felu de drepturi nerealiste privatizare adevarata cu salari pe masura performantei nu pe latrat la luna
Raspunde

callas

Acum 8 ani

omul sfinteste locul...chiar si in tren. Atata timp cat calatorii nu se civilizeaza, poate sa aduca DB si vagoane de lux, in 2 ani se pot arunca la gunoi, asa ca vagoanele uzate din Germ. sunt tocmai bune, important este orarul si preturile care la particulari oricum sunt mai rezonabile decat la stat.
Raspunde

@7 callas

Acum 8 ani

Ce vorbesti prietene?... ia du-te tu frumos pana in Anglia unde sistemul feroviar este 100% privat si vezi daca iti permiti sa mergi doua statii cu trenul sau te mai gandesti de doua ori inainte si iei un autobus. Nu mai vorbim de conditiile de transport care sunt execrabile: intarzieri, trenuri anulate si super aglomerate. Da o tura pe urma peste garla pana in Franta si fa o comparatie cu un sistem impecabil (SNCF) administrat in totalitate de stat. Asa ca mai lasa-ma cu clieseele astea de 2 bani cu suprematia privatului asupra statului. Unde oamenii sunt mizerabili (ex. Romania), putred este atat ce e al statului cat si ce e privat.
Raspunde

Of of

Acum 8 ani

Asa ne-am bucurat si de e-on cand au intrat pe piata, si am vazut unde am ajuns... Am ramas la fel de naivi, ii asteptam ca pe americani, le dedicam comentarii in limba lor, sa le aratam cat ii pretuim. Jalnic
Raspunde

Georg

Acum 8 ani

Deutsche Bahn este infernal de SCUMPA in Germania.. baga niste preturi la bilete SI ABONAMENTE incat oamenii prefera sa mearga cu masina proprie..Exista reduceri MARI in weekend, dar cu tot felul de conditii..In rest...n-ai voie sa fumezi in gara sa nu ramana chistoace pe peroane si pietrisul de terasament, amenda este mare; minunea ar fi de inteles, insa substratul este ca fac economie la sange si NU angajeaza personal..Seamana cu DeutscheTelekom in politica de preturi mari, prestatii la limita..
Raspunde

Georg

Acum 8 ani

Imi si inchipui, am facut traseul recent, Deutsche Bahn trecand prin toate satele sasesti acum suprapopulate de tziganime..Pe la Bratei e miscare mare...Odata-ti urca tot tribul strategic dispersat in tot trenul si trece la ACTION.. Cum arata trenul personal de acum, asa va arata in doua saptamani trenul frumos de la Deutsche Bahn.. Si Deutsche Bahn NU va avea decat pierdere, pentru ca acolo exista NASUL organizat in doua schimburi, bine supravegheat si protejat de CONTROLORI, care vin regulat sa-si ia sumele. Daca vrei sa strici o initiativa, bag-o direct in ZONA respectiva..si reusesti 100%.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus