Garanția lucrărilor la centura ocolitoare a Sibiului expiră în luna mai a acestui an. Cu câteva luni înainte de acest termen, înaintea ultimului pod de pe centura Sibiului în sensul de mers către Sebeș a fost instituită limita de viteză de 60 de km/h. Și este înspre binele șoferilor, dacă aceștia țin la mașinile lor și la pasagerii din acestea.
Înaintea amintitului pod, asfaltul ”s-a lăsat” pe toată lățimea sensului de mers, după ce la fel s-a întâmplat cu și cu stratul de pământ de sub asfalt. Cei de la Max Boegl au fost notificați să reabiliteze zona și vor face acest lucru, cel mai probabil, prin subantreprenori și după încălzirea vremii.
Mai interesante sunt, însă, explicațiile pentru aceste tasări de teren, ce pot fi resimțite înainte de mai toate podurile de pe centură. Cum cei de la Max Boegl nu mai sunt de găsit, am primit explicația de la alți constructori. Potrivit lor, astfel de tasări sunt de așteptat în România. ”Pentru că se lucrează în limită de timp. Și pentru că înaintea podurilor, pentru compactarea pământului nu pot fi utilizate utilaje grele. Căci acestea ar duce la afectarea zidurilor de sprijin. Prin urmare, în scurt timp, pământul de umplutură se va așeza natural în aceste zone unde nu pot fi folosite marile compactoare”, a explicat în cuvinte simple un constructor de autostrăzi.
Soluțiile de reabilitare a unor astfel de defecțiuni nu sunt complicate. Una din cele mai simple este cea de umplere/nivelare cu asfalt a zonelor în care au apărut astfel de tasări. ”Și dincolo, dacă veți merge, în alte țări, la toate autostrăzile noi apar aceste mici probleme”, mai arată constructorii.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Max Boegl
Vizualizari: 423


Ultimele comentarii
Acum 7 ore
Ron
Acum 7 ore
Ciordache
Acum 8 ore
Kokos
Acum 8 ore
Livia
Acum 8 ore
Din avion