Marți,
18.11.2025
Partial Noros
Acum
8°C

Limita de 60 km/h pe centura-autostrada: altfel nu se poate

Garanția lucrărilor la centura ocolitoare a Sibiului expiră în luna mai a acestui an. Cu câteva luni înainte de acest termen, înaintea ultimului pod de pe centura Sibiului în sensul de mers către Sebeș a fost instituită limita de viteză de 60 de km/h. Și este înspre binele șoferilor, dacă aceștia țin la mașinile lor și la pasagerii din acestea.
Înaintea amintitului pod, asfaltul ”s-a lăsat” pe toată lățimea sensului de mers, după ce la fel s-a întâmplat cu și cu stratul de pământ de sub asfalt. Cei de la Max Boegl au fost notificați să reabiliteze zona și vor face acest lucru, cel mai probabil, prin subantreprenori și după încălzirea vremii.
Mai interesante sunt, însă, explicațiile pentru aceste tasări de teren, ce pot fi resimțite înainte de mai toate podurile de pe centură. Cum cei de la Max Boegl nu mai sunt de găsit, am primit explicația de la alți constructori. Potrivit lor, astfel de tasări sunt de așteptat în România. ”Pentru că se lucrează în limită de timp. Și pentru că înaintea podurilor, pentru compactarea pământului nu pot fi utilizate utilaje grele. Căci acestea ar duce la afectarea zidurilor de sprijin. Prin urmare, în scurt timp, pământul de umplutură se va așeza natural în aceste zone unde nu pot fi folosite marile compactoare”, a explicat în cuvinte simple un constructor de autostrăzi.
Soluțiile de reabilitare a unor astfel de defecțiuni nu sunt complicate. Una din cele mai simple este cea de umplere/nivelare cu asfalt a zonelor în care au apărut astfel de tasări. ”Și dincolo, dacă veți merge, în alte țări, la toate autostrăzile noi apar aceste mici probleme”, mai arată constructorii.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Tag-uri: Max Boegl

Vizualizari: 423

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

8 comentarii

sibian

Acum 12 ani

60 la ora pe autostrada!.sa dea jos insemnele de autostrada si sa puna pe cele de drum judetean.santem de tot rasul....
Raspunde

lol

Acum 12 ani

Tot Max Boegl, nemtalaii care si-au batut joc pe bani multi si de aeroport!
Raspunde

ion

Acum 12 ani

dar de glisiere ce mai ziceti ? cred ca sunt cel putin 15 locuri in care sunt avariate si sunt lasate asa, nereparate. Oare nu a incasat cineva banii de la companiile de asigurare fara sa repare aceste glisiere? Cineva sa verifice si sunt convins ca vor fi surprize.
Raspunde

liu

Acum 12 ani

cica tasarile astea par numai in Romania, deci chiar ne iau de prosti. Prosti chiar sunt ... aia care ii lasa sa faca lucru slab
Raspunde

hopa pt 2

Acum 12 ani

hopaaaaaaaaaaaa te-ai trezit oligofrenul mitica iar sa te iei de nemtii?ha ha..esti psiho rau ...de ce nu ti iei regulat tabletele sa fii cuminte si sa respecti orasul unde locuesti si mai ales pe cine l au infiintzat si dezvoltat, altfel tot in tiganiadia de oltenia erai k nu venea aia sa te fete la sighiu la poarta spitalului nr 3 k n au mai ajuns la targ cu ea..ps..vezi sa nu intarzii mai mult de 5 min cu raspunsul k te dau sefii afara..ai grija bitte
Raspunde

hopa

Acum 12 ani

Sasalaule pe cat esti de activ pe net, pe atat esti nul in Jermanica , unde sugi cariciul turcalailor.
Raspunde

siby

Acum 12 ani

Este adevarat ca se gasesc doar in Romania sau acolo unde au lucrat cei de la Max B sau Strabag! Autostrada Szeged-Mako este noua si sufera de aceleasi probleme la podul peste Tisa!!! La fel si A2 in Romania intre Fundulea si Fetesti la mai toate podurile!
Raspunde

Dante

Acum 12 ani

Romanika...te iubesc !!! Futu-i viata masii...
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus