Luni,
18.08.2025
Ploi Usoare
Acum
19°C

CFR Calatori schimba mersul trenurilor la Sibiu, din cauza unor lucrari

CFR Călători informează că, în perioada următoare, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară, vor interveni modificări de circulaţie, astfel:

în perioada 11 - 22 martie 2013, datorită lucrărilor între halta Arpaş şi staţia Ucea (secţia Sibiu - Braşov)

trenul IR 1724/-1 Craiova - Piatra Olt - Podu Olt - Braşov se anulează pe distanţa Podu Olt - Braşov şi circulă pe distanţa Craiova - Podu Olt.

trenul IR 1726 (ramura pentru tren 1724/-1) Sibiu - Podu Olt se anulează pe întreaga distanţă.

trenul IR 1725/-2 Brasov - Craiova se anulează pe întreaga distanţă.

circulă suplimentar trenul IR 12225 pe ruta Braşov-Podu Olt-Sibiu, cu plecare din Braşov la ora 15.40 şi sosire în Sibiu la ora 18.29.

trenul IR 1729 (ramura de la tren 1725/-2), Podu Olt - Sibiu se anulează pe întreaga distanţă.

trenul IR 1728 (ramura pentru tren 1725/-2), Sibiu - Podu Olt se anulează pe întreaga distanţă.

circulă suplimentar trenul IR 12228/-1 Sibiu-Podu Olt-Piatra Olt-Craiova, cu plecare din Sibiu la ora 17.23 şi sosire în Craiova la ora 21.55

trenul R 2512 se anulează pe distanţa Arpaş - Făgăraş şi circulă pe distanţa Sibiu - Arpaş.

trenul R 2515 se anulează pe distanţa Făgăraş -Arpaş şi circulă pe distanţa Arpaş - Sibiu.

”Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile de voiaj CFR, la telefon 021/9521 sau să acceseze www.cfrcalatori.ro”, se arată în comunicatul de presă remis de CFR.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 764

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

1 comentarii

cfrist

Acum 12 ani

acum 130 ani cind au facut calea ferata era 1 acagiu la 1 km. si tot ara rentabil, erau traverse de lemn si cale ferata de la resita ,mergea pe minus 43 grade in 1941-1942 , dar si la +48 grade . nu se mai indoiau sinele , se batea rambleul cai ferate cu oile , intrebati-l , cititi saligni si tot mergeau . acum avem traverse din beton ,sine de galati , care au mai ramas , se indoaie precum , aia boului si merg cu 18 km. la ora .postalionul , facea o posta intr-o ora 20-22 km directori si ocoliti cite 11 mii euro ,sint mai multi decit mecanici . un surub costa cit trei roti .iar chinejii merg putin cu 350 km pe ora pamint . aduce doua vagoane vopsite de 45 ani si cer majorare de capital , caci ele valoreaza cit 5 garnituri de tren. ex. locomotivele de la muzeu . domnilor responsabili de pozitia kamikaze nu ati auzit .
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus