Joi,
10.10.2024
Cer Senin
Acum
24°C

22 de luni pentru viaductul M. Kogalniceanu – Calea Surii Mici

Mai bine de 36 de milioane de lei, cu tot cu TVA, este valoarea la care Primăria Sibiu aproximează contractul de execuție a viaductului care va lega străzile Mihail Kogălniceanu și, respectiv, Calea Șurii Mici, peste căile ferate. Pentru atribuirea acestui contract, administrația locală a publicat la jumătatea acestei luni un anunț de intenție, potrivit căruia, licitația este programată la mijlocul acestei veri.
Realizarea acestui viaduct face parte din Planul integrat de dezvoltare urbană, program finanțat prin Programul operațional regional. Noua lucrare, ce ar urma să aibă o lungime de aproximativ 400 de metri, va scurta drumul șoferilor cu aproximativ un kilometru și jumătate.
”Viaductul va avea două benzi de circulaţie şi trotuare, iar pentru accesul pietonilor se vor realiza scări de acces pe partea dinspre Gara Turnişor. Proiectul include de asemenea amenajarea de piste de biciclete construite pe un sens de circulaţie al podului, iar sub viaduct se vor amenaja locuri de parcare”, anunțau autoritățile locale la depunerea proiectului spre finanțare.
Potrivit anunțului de intenție (”publicitate” făcută unei licitații, în vederea scurtării termenului de depunere a ofertelor) lansat de Primăria Sibiu, lucrarea implică lucrări de infrastructură, suprastructură, rampe de acces, instalații electrice, reamenajare spații verzi, semnalizare rutieră, refacere linii de cale ferată, precum și devierea unor rețele de utilități.
Termenul de execuție al lucrărilor va fi de cel mult 22 de luni de la data adjudecării contractului.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

21 comentarii

jan v

Acum 11 ani

sa se construiasca dar erau altela de facut .
Raspunde

sb

Acum 11 ani

este strict necesar. Strada Caramidariei nu este buna pentru asa un trafic. Traseul catre groapa de gunoi ecologica de la Cristian pe acolo trece. descarcarea traficului de pe Neculce si de pe Calea Turnisorului pe acolo o sa se faca. Zona pana la drumul judetean Sibiu-Sura Mica o sa se dezvolte in viitor. Doamne-ajuta.
Raspunde

unu

Acum 11 ani

are dreptate cel de la 1 trebuia alte lucruri mai inportante SPITALU REGIONAL de URGENTA sabotat de schimbu de terenuri ale MAPN SI ALTI SABOTORI SI DETRACTORI AI SIBIULUI
Raspunde

x

Acum 11 ani

carcotasi peste tot...se fac si alea dar acolo depindem de guvern...aici nu depindem de nimeni si cum Sibiul si a cam atins de mut granitele in est nu se mai poate extinde decat in acea directie, asa ca e bine ca se face
Raspunde

unu\'

Acum 11 ani

Podul Neculce,cu kungime de 41m a costat aproximativ 1 milion EUR.Ma indoiesc ca un viaduct de 400 m,mult mai complex tehnic si tehnologic,va costa doar de 8,5 ori mai mult.Sper sincer sa n-am dreptate!
Raspunde

un localnic

Acum 11 ani

dar noi cei care locuim in zona, cum vom mai putea circula de o parte si de alta a viaductului, cum ne vom mai scoate masinile din curte, casele noastre vor rezista la lucrarile ce implica viaductul, daca ni se crapa peretii cine ne va despagubi. Viaductul este prea mare pentru 2 linii de cale ferata, este mai mare si ca cel din Terezian si cel de ca Gara Mare? Pentru ce? se face un asa pod de mare , mai ales ca se optureaza si Str. Magheranului. Pe unde vor mai circula masinile si autobuzele care vor sa mearga de pe Magheranului pe Calea Turnisorului. Este proiectat aiurea acest pod. Utati-va pe video pod Kog. C.Surii Mici.
Raspunde

Andrei

Acum 11 ani

@un localnic Esti proiectant? Ai facut studiile de trafic si cele de rezistenta? Sau ai fost implicat in studiu de mediu? Daca nu eu recomad sa spui doar ca nu iti place sa ai santier in fata casei(lucru normal) si sa lasi balta povestile cu proiectarea aiurea.
Raspunde

siby

Acum 11 ani

Cred ca o solutie mult mai rapida si ieftina este constuirea unei traversari la nivelul solului peste calea ferata cu bariere asa cum este pe str. Campului! La traficul tot mai redus pe care il are CFR-ul nu cred ca este o mare problema (mai nou trece un tren cam la 2 ore prin zona)! Este bine ca se doreste amenajarea mai multor intrari si iesiri rapide in si din oras, dar nu la preturi pe care deocamdata municipalitatea nu le poate suporta. Ar fi mai interesanta si o prelungire a str. Campului pana la intersectarea cu \"drumul hotilor\" si atunci am scapa de autobaza lui Carabulea! Sunt multe variante mai bune si mai ieftine, important este ca cineva sa aiba curajul sa le prezinte ca o alternativa edilului sef!!!
Raspunde

sb

Acum 11 ani

As vrea sa stiu si eu exact de unde pleaca (aici dinspre Magheranului) si unde \"aterizeaza\" dincolo de linii ?? multumesc
Raspunde

un localnic

Acum 11 ani

Raspuns ptr Andrei. Ti-am indicat sa te uit pe video pod Kog.C.S.M. De ce nu ai facut-o? Si apoi sa stii casele din aceasta zona sunt construite din anii 30-50. Nu stiu cat vor rezista? ca sa circule chiar pe langa casa masinile fara sa mai existe un trotuar ptr pietoni . Tie ti-ar place acest lucru Andrei?Pt. sb , podul incepe de la giratoriul Kogalniceanu Calea Turnisor iar pe Magheranului nu stiu daca mai pot circula masinile fiindca latimea podului este de 7,5 m, iar distanta care mai ramane intre pod si case este foarte mica Toate datele le gasiti pe video pod.
Raspunde

joseph

Acum 11 ani

Adevarul e ca e cam nasol sa stai tot timpul cu frica ca poa\' sa-ti aterizeze vreun camion in cap.
Raspunde

unu\'

Acum 11 ani

@11:Iti dai seama in ce tensiune traiesc cei din Turnisor?Cind ti-e lumea mai draga te poti trezi cu un BlueAir sau vre-un parasutist supraponderal, in batatura,peste stratul de ceapa!
Raspunde

x

Acum 11 ani

aici se vede mai exact ***www.youtube.com/watch?v=Aya0ZhkrSYg
Raspunde

unu\'

Acum 11 ani

@13:Buna simulare!Cind vom putea viziona si simularea licitatiei?
Raspunde

sb

Acum 11 ani

Merci de raspuns in primu rand. Dar daca podul incepe de la giratoriu Kog cu C.Turnis, si care ma gandesc ca e lat ca doar e viaduct, atunci cum vor mai circula cei care locuiesc pe Castorului. Sau mai grav, Magheranului. Adica se blocheaza partea aia de Magheranului, ramane drum infundat? Eu nu prea vad deloc ok proiectul sincer, locul e prea stramt acolo, multe strazi. Mai e si Traian Demetrescu, care si aia are iesire la Calea Surii Mici.
Raspunde

sb

Acum 11 ani

Nu stau in zona 0 acolo, dar destul de aproape. Si efectiv nu pot sa cred. Acolo ar trebui ca la centura sibiului sau alte proiecte mari, acele case de acolo care vor ramane sub pod sau in lateralui lui sa fie despagubite, in asa fel incat sa le convina proprietarilor sa le fie daramate casele. Zona este mult mai ingusta ca la gara mica (unde oricum e varza) sau gara mare si mai aglomerata de case. Iar Magheranului e o artera prea importanta ca s-o blochezi la un capat. Prevad niste procese legat de treaba cu viaductul. O bariera ca la Campului, asa cum zicea cineva, era mai ok. Si era ok inca de 30 ani sa fi fost acolo.
Raspunde

sb

Acum 11 ani

m-am uitat la simulare, cate ceva am mai inteles acum. dar nasol de tot oricum, eu daca as sta acolo as incepe procesele. Una e traficul de dupa, insa problema cu rezistenta caselor de acolo se pune la efectuarea podului, o sa crape totul, praf si pulbere va fi.
Raspunde

Sb

Acum 11 ani

Iar podul nu pleaca din giratoriu, pleaca imediat de dupa strada Castorului. Ramane cate o banda f ingusta de o parte si de alta (sens unic), apoi faci fie dreapta pe Magheranului, fie mergi mai incolo si faci dreapta pe T.Demetrescu. Cand vii de pe Magheranului, intrii pe sub pod si faci stanga, ai astfel acces spre giratoriu in cauza. Intrucat exista pasaj mic, special si separat pt pietoni, podul nu va fi asa de lat ca la gara mica/mare. Dar tot nasol ramane pt locatari, cu toate panourile fonice...va fi zgomot, trepidatii, umbra, frica, inghesuiala, etc etc etc.
Raspunde

Prodemocratie

Acum 10 ani

Inainte de demararea proiectului ar fi fost normal sa fie consultati localnicii direct afectati.
Raspunde

Solutii

Acum 10 ani

O solutie alternativa la acest viaduct ar fi fost sa se faca legatura Tractorului-drumul hotilor (dj143B), care ar fi costat mult mai putin.
Raspunde

ghj

Acum 10 ani

N-a vrut carabulea, oricum nu scapam de bariera.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus