Luni,
18.08.2025
Cer Senin
Acum
15°C

Ambient schimba sloganul "casa casei tale". Ce pune in loc? | Foto

Una din cele mai puternice companii construite de oameni de afaceri sibieni – Ambient – a înlocuit sloganul ”casa casei tale”. Anul acesta, când compania fondată de Ioan Ciolan (foto) împlinește 20 de ani, în locul sloganului amintit, sigla Ambient este însoțită de tricolorul românesc. ”Suntem foarte mândri pentru faptul că suntem o echipă din România. Avem foarte mare încredere în țara noastră, în oamenii din țara noastră și în viitorul țării noastre. Anul acesta sloganul a fost «luat» de steagul țării noastre. Cu mândrie am făcut acest lucru”, a declarat Ioan Ciolan.
Sloganul ”Casa casei tale” a fost lansat în 2002, an în care Ambient a deschis primul magazin de tip ”do it yourself” din România, cel de la Sibiu.

  • Pentru a marca aniversarea celor 20 de ani de activitate, echipa Ambient a pregătit pentru partenerii săi, în perioada aprilie-mai, o caravană de evenimente care se vor desfășura în toate cele 12 orașe unde este compania deține centre comerciale. Caravana cuprinde numai puțin de 28 de evenimente, din care 9 concerte cu formația Voltaj, 7 reprezentații ale Teatrului Radu Stanca din Sibiu și 12 petreceri organizate în centrele comerciale Ambient, unde sunt așteptați să participe peste 150.000 de persoane. Primul eveniment va avea loc în 6 aprilie, la Sibiu”, comunicat Ambient SA

47% creștere a cifrei de afaceri. Primul an ”post-criză” cu profit

După un an 2009 care a adus un 2010 și mai dificil, Ambient a revenit în ultimii doi ani cu o creștere cumulată a cifrei de afaceri de 47%. Pentru anul în curs, 2013, conducerea Ambient întrevede tot un trend propriu ascendent, în ciuda unei piețe în scădere. ”Pentru 2013 ne propunem o creștere, tot de două cifre. Pentru 2012, nu avem încă datele trecute de audit, dar Ambient a încheiat acest an cu un profit net pentru ultima dată în ultimii trei ani”, a declarat Liviu Voicu, directorul financiar al Ambient SA. Potrivit lui, cifra de afaceri a Ambient SA a fost, în 2012, de 667 de milioane de lei.

1.600 de angajați, trei milioane de vizitatori, 700 de furnizori

La 20 de ani de la înființare, compania Ambient numără trei milioane de persoane care vizitează, anual, cele 12 centre comerciale înființate în Transilvania. Relațiile comerciale ale Ambient numără 3.000 de constructori parteneri, mai bine de 11.000 de meșteri afiliați și 170.000 de posesori de Card Bonus. Produsele din centrele comerciale Ambient își au proveniența în lista celor peste 700 de furnizori parteneri.
La nivel național, Ambient estimează o cotă de piață cuprinsă între 4 și cinci procente. Însă având în vedere orientarea către piața din Transilvania, Ambient estimează că în orașele în care compania este prezentă prin centre comerciale, cota de piață ajunge până la 80 de procente.

Premii la 20 de ani

În afara Caravanei Ambient, clienții companiei participă, zilele acestea, la diferite concursuri și promoții. Astfel, în fiecare sfârșit de săptămână, în magazinele Ambient sunt oferite 200 de premii instant, în timp ce clienții care fac cumpărături de peste 200 de lei pot câștiga una din cele 20 de renovări complete oferite de societate.
 

  • De 20 de ani compania Ambient se implică în proiectele sociale și culturale ale comunităților unde este prezentă. Principul său pe această direcție este acela de a participa la construcția comunităților ca parteneri. Parteneriatul de 20 de ani cu Teatrul Radu Stanca în organizarea Festivalului Internațional de Teatru, parteneriatul cu Muzeul Tradiției Populare Astra sau Bursele Ambient oferite studenților sunt doar câteva dintre proiectele pe care compania le derulează în prezent”, comunicat Ambient

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

11 comentarii

kiol han

Acum 12 ani

Este un slogan Stereotip si Agramat, dar nu mai conteaza in romanika... trebuie doar ca achizitia sa coste mult!
Raspunde

Cioban

Acum 12 ani

CAsa CAsei TAle... Bine ca il schimba!
Raspunde

pentru voi

Acum 12 ani

Pentru 1 si 2 sa va spun eu ceva: pe lumea asta sunt doua feluri de oameni, oamenii care investesc si acestia se numesc anteprenori si oameni care isi cauta de lucru ,adica someri ca voi.
Raspunde

liu

Acum 12 ani

Nostradamus ? Tu esti bre? In ce te uiti de vezi atatea?
Raspunde

hop si eu

Acum 12 ani

Hai sa nu mai carcotim de fiecare data cand vedem o poveste de succes!
Raspunde

thomas

Acum 12 ani

Asae . Sa nu mai carcotim. Sa- i incurajam.
Raspunde

sibian

Acum 12 ani

FELICITARI AMBIENT!
Raspunde

@ sibian

Acum 12 ani

Ba, ghiolban analfabet, vad ca ai luat-o cu felicitarile pe la articolele cu parvenitii orasului (Vonica, Ciolan), de zici ca esti cu colindul de Craciun. O faci din convingere, esti platit sau doar esti idiot? Care varianta este aia buna? Scrie si tu ca oamenii normali, NU MAI ZBIERA cu majuscule!
Raspunde

cici

Acum 12 ani

Bun, rau, asa cum e Ambient plateste taxe si impozite in Romania. Prefer genul asta de investitori, dezvoltatori, decat Practiker, Obi, Baumax, care scot profitul din Romania, prin tot felul de contracte de management, in afara tarii. Intrati pe finante si vedeti care din marile magazine din Romania platesc impozite aici; sunt extrem de mici iar unele declara chiar pierdere...
Raspunde

nelu din sibiu

Acum 12 ani

hai ba...47% crestere /??????? mai taiati ca nu va crede nimeni .....
Raspunde

csm

Acum 12 ani

mult succes si asteptam colaborari tot mai bune
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus