Joi,
28.03.2024
Cer Senin
Acum
11°C

Printul Charles promoveaza din nou Romania

Obiectivele turistice ale României, între care Munţii Carpaţi, zona Porţile de Fier şi Delta Dunării, vor fi promovate în două episoade noi ale miniseriei "Wild Carpathia", o coproducţie a televiziunii internaţionale Travel Channel, care va cuprinde şi un nou interviu cu prinţul Charles.

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, vineri, de către compania Scripps Networks Interactive, care deţine Travel Channel, miniseria "Wild Carpathia" va continua cu două episoade noi realizate cu sprijinul autorităţilor române din domeniul turismului.

Cele două noi episoade vor fi centrate pe Munţii Carpaţi, prezentatorul acestora urmând să fie tot Charlie Ottley, cel care a prezentat şi primul episod al acestei miniserii.

Ideea care a stat la baza scenariului noilor episoade a fost dezvoltată de The European Nature Trust/ Fondul European pentru Natură, o organizaţie înfiinţată în anul 2001 de Paul Lister, pentru a ajuta la păstrarea şi restaurarea ultimelor areale de sălbăticie şi a habitatelor degradate în Europa. Noile episoade vor fi produse de Almond Films.

Noile documentare vor continua să exploreze pădurile şi peisajele din Munţii Carpaţi şi vor prezenta interviuri cu localnici şi cu personalităţi care încearcă să contribuie la conservarea acestor regiuni.

"Mă bucur că am putut semna un contract atât de important pentru promovarea României în lume", spune, în comunicatul remis MEDIAFAX, ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini. "Sunt foarte optimistă cu privire la impactul pe care îl va avea acest proiect de promovare a României, care este făcut cu profesionalism de către echipele Travel Channel şi Almond Films. După ce am vizionat primul episod al documentarului «Wild Carpathia» m-am simţit mândră că sunt româncă", spune Maria Grapini.

Totodată, Maria Grapini îi mulţumeşte prinţului Charles pentru "promovarea frumuseţilor şi a importanţei zonelor rurale" din România. În primul episod al miniseriei "Wild Carpathia", Prinţul Charles a promovat Transilvania. Prinţul de Wales a glumit spunând că, potrivit arborelui său genealogic, este descendent al lui Vlad Ţepeş, şi în acest fel, are legătură cu România.

Pe de altă parte, Maria Grapini a declarat pentru MEDIAFAX că acest proiect a fost blocat timp de doi ani. "Consider că este o treabă bună realizarea celor două filme de promovare. Am găsit acest proiect, care era blocat de doi ani. Se făcuse un prim episod gratis, iar apoi urmau celelalte două pentru care România trebuia să plătească, dar n-a mai făcut-o. Semnând contractul pentru cele două episoade, care au costat undeva peste 900.000 de euro, am blocat o posibilă imagine proastă a României", a mai spus Maria Grapini. Grapini a precizat că într-unul din noile episoade o să apară din nou Prinţul Charles, care o să promoveze România.

Reprezentanţii Travel Channel nu au precizat dacă Prinţul Charles o să apară în noile episoade ale miniseriei "Wild Carpathia" şi nici care sunt obiectivele turistice despre care acesta va vorbi.

"Suntem foarte recunoscători Guvernului român pentru că a făcut posibil acest proiect. Ne va da şansa de a arăta de ce România este o bijuterie în coroana Europei, care trebuie să strălucească datorită frumuseţii sale uimitoare", a declarat, în comunicat, Charlie Ottley, prezentatorul miniseriei "Wild Carpathia".

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus