Pentru abonamente la parcări, închirierea domeniului public sau plata unor amenzi de parcare – printre altele – sibienii vor trebui să caute birourile Serviciul de Administrare a Domeniului Public în alt loc decât Piaţa Mică nr. 22. De luni, 3 februarie, birourile acestui Serviciu vor funcţiona la demisolul fostei primării, cu sediul pe bulevardul Victoriei nr. 1 – 3. Această schimbare de sediu va conveni şi sibienilor, promit reprezentanţii Serviciului.
"Noul spaţiu este mult mai generos şi de aceea activitatea serviciului va deveni mai eficientă. Odată mutat în noul sediul, Serviciul va suplimenta numărul de ghişee pentru relaţia cu publicul. Ca o măsură de eficientizare a activităţii cu publicul abonamentele de parcare se vor elibera pe loc, după prezentarea documentelor necesare. Şi prelungirea avizelor pentru ocupare domeniului public cu terase se va face mult mai rapid, de pe o zi pe alta, după achitarea sumei corespunzătoare", se arată într-un comunicat al Primăriei.
Potrivit acestui document, Serviciul de Administrare a Domeniului Public a emis anul trecut 4.119 abonamente, a vândut 317.000 de tichete de parcare pentru cele aproape 12.000 de locuri de parcare administrate de municipalitate. "De asemenea serviciul public a emis avize de ocupare a domeniului public pentru cele 60 de terase estivale şi pentru comercianţii care au vândut pe domeniul public produse specifice diverselor sărbători de peste an".
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Piața Mică , Domeniului Public
Vizualizari: 270


Ultimele comentarii
Acum 10 ore
Newman
Acum 10 ore
Emil
Acum 10 ore
Periscop
Acum 10 ore
Urma scapa TURMA
Acum 11 ore
Rex