La o zi după ce reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu anunțau organizarea unei selecții pentru posturile de director general și director general adjunct, lucrurile s-au modificat. Printr-un anunț lansat în această dimineață, AIS anunță că procedura de selecție mai este valabilă doar pentru funcția de director general. ”Calendarul procedurii de selecție pentru funcția de director general rămâne așa cum a fost publicat. Funcția de director general adjunct va face obiectul unei proceduri de selecție separate, ulterioare”, se arată în comunicatul de presă emis în cursul dimineții de miercuri. Astfel, până pe 4 februarie, reprezentanții AIS mai așteaptă doar dosarelor celor interesați de cea mai importantă funcție de execuție din cadrul instituției.
Știre inițială, 21 ianuarie Director general și director general adjunct sunt funcțiile scoase la concurs - din nou – de către Consiliul Județean Sibiu. Postul de director general a devenit vacant după demisia lui Victor Harabagiu, înaintată din motive de sănătate, în timp ce pentru postul de director general adjunct, înființat anul trecut, nu a fost depus niciun dosar la concursul din prima parte a acestei luni.
De această dată, termenul final de depunere a dosarelor de candidatură a fost stabilit pentru data de 4 februarie 2014. Pe 7 februarie este programat interviul pentru cei care întrunesc criteriile minime, iar rezultatul concursului va fi anunțat pe data de 10 februarie, anunță reprezentanții Aeroportului sibian.
Dosarul candidaților va trebui să cuprindă, pe lângă actele ”clasice” (CV, scrisori medicale, cazier fiscal, judiciar, declarații etc.) și câte un proiect de management, proiect care nu trebuie să depășească 2.500 de cuvinte. De asemenea, candidații vor trebui să își asume și criteriile de performanță stabilite prin planul de administrare asumat de Consiliul de administrație: deschiderea a opt noi curse aeriene în primii doi ani, plus alte minim două în următorii doi ani. În primul an de activitate va trebui scoasă la licitație execuția unui nou terminal Cargo, care să fie dat în funcțiune în cel de-al doilea an de mandat. Reducerea subvențiilor, mobilarea spațiilor din terminal, creșterea veniturilor proprii fac parte, de asemenea, din obligațiile asumate de membrii Consiliului de administrație și care vor fi, automat, transmise și către conducerea executivă.
Până la numirea unui nou director general, interimatul este asigurat de Gheorghe Velicu, cel care este și director operațional al Aeroportului Internațional Sibiu.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 331
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Alte natiuni erau demult reunite - noi lucru slab
Acum 3 ore
HBomb
Acum 3 ore
Q
Acum 3 ore
Q
Acum 4 ore
Q - erau limacși