Meciul dintre CSU Atlassib Sibiu şi CSU Asesoft Ploieşti a consemnat o premieră pentru o partidă din sezonul regulat al Ligii Naţionale de Baschet masculin.
Vorbim despre folosirea unui sistem modern de tip LED pentru prezentarea sponsorilor şi partenerilor echipei sibiene. Un mod aparte şi profesionist care poate reprezenta o sursă de atragere a eventualilor noi investitori, însă acest sistem implică costuri ridicate. Lăsând la o parte utilitatea, aspectul frumos şi vizibil al acestui gen de spaţiu publicitar este mult mai atrăgător decât unul de tip banner.
Deşi la meciul dintre CSU Sibiu şi Asesoft s-a folosit acest sistem în premieră pentru o partidă din sezonul regulat de LNBM, au mai existat la meciurile de baschet din România prezentarea mesajelor publicitare şi ale sponsorilor cu acest sistem de tip LED, însă doar în partidele din cupele europene (EuroChallenge şi EuroCup), respectiv la cele din Final Four-ul Cupei României şi la All Star Game-ul baschetului românesc.
Oficialii clubului CSU Sibiu au declarat, pentru Turnul Sfatului, că acest sistem modern şi vizibil de prezentare a sponsorilor va fi folosit în continuare la meciurile “galben-albaştrilor” de pe teren propriu.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Cupei României , Ligii Naţionale , Atlassib Sibiu , Turnul Sfatului , Asesoft Ploiești , All Star Game , Final Four
Vizualizari: 395
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Jean
Acum 4 ore
Un sibian
Acum 5 ore
Un sibian
Acum 5 ore
Anomis
Acum 7 ore
Dth