Afacerile care au la bază idei originale sau un hobby se întâlnesc mai greu. Totuși zilele acestea am cunoscut câțiva sibieni cu afaceri deschise de câteva luni și ale căror povești încep identic: ”este una dintre pasiunile mele și acum încercăm să o transformăm și în afacere”.
HomeBakery Sibiu a fost lansată plecând de la ideea că brioșele sau biscuiții pot să fie delicioși și sănătoși în același timp, iar părinții care încercă să își crească copiii cât mai sănătos să aibă de unde să comande oricând bunătăți proaspete, fără E-uri și conservanți.
Cele două sibience aflate în spatele HomeBakery Sibiu spun că numele lor nu sunt importante și ele se identifică cu HomeBakery Sibiu, despre care vor să ajungă să vorbească toți clienții la superlativ.
”Prietena mea era la un moment dat în Canada și la un eveniment școlar părinții trebuiau să aducă de acasă produse de patiserie preparate fără conservanți, doar din ingrediente naturale. Ea a făcut brioșe și biscuiți, care au plăcut tuturor. Ajunsă în țară și fiind pasionată de gătit s-a decis să prepare pentru prieteni și să le ceară părerea. Pentru că produsele ei s-au dovedit mai mult decât apreciate, m-a întrebat pe mine cum să le vândă. Și așa am creat pagina de Facebook și am intrat în contact cu primii clienți”, povestește una dintre reprezentantele HomeBakery Sibiu.
Biscuiții și brioșele preparate din ingrediente 100% natural pot fi comandate pe pagina de Facebook HomeBakery Sibiu și vor fi livrate la domiciu, gratuit în 24 de ore. Oferta cuprinde brioșe cu banane și nucă/morcovi, sirop de arțar/fructe de pădure, iaurt/mere, scorțișoară/cacao și căpșuni, și pot fi comandate pe dimensiuni mari la 70-75g (3 lei) și medii la 50-55g (2,5 lei).
Vespa – o variantă originală de relaxare
”Vrei sa trăiești o experiență unică pe două roți? Rent a Vespa Sibiu te invită sa închiriezi un scuter! Be original! Rent a Vespa!” așa ești întâmpinat pe pagina de Facebook Rent a Vespa Sibiu. Lansată în aprile, pagina a început să fie din ce în ce mai accesată, nu doar de pasionații de Vespa, ci și de cei care vor să încerce să ”vadă cum e să facă un tur al orașului pe un scuter Vespa”.
Paul și Andrei dețin fiecare câte o Vespa și sunt înscriși în Vespa Club România. ”Pasionați amândoi de Vespa am zis să încercăm să o facem cunoscută unui public cât mai numeros. Și la o discuție cu prietenii a apărut ideea de a închiria scuterele noastre celor pasionați dar și celor dispuși să descopere Vespa. Am lansat pagina de Facebook, unde ne-am anunțat intenția și am așteptat reacții. Care nu au întârziat să apară. Oamenii au început să ne scrie că e o idee bună și ne întrebau cât costă să închirieze un scuter și cât de curând o pot face”, povestește Andrei, unul dintre cei doi sibieni care au lansat Rent a Vespa Sibiu.
Și pentru că numărul programărilor și al solicitărilor a fost mai mare decât se așteptau, deși au lansat pagina de Facebook doar în aprilie, băieții s-au hotărât să investească în noua afacere și au mai achiziționat trei scutere. Cinci Vespa vor fi la dispoziția sibienilor, turiștilor și tutror celor care vor să viziteze împrejurimile Sibiului pe o Vespa.
”Acum lucrăm la site și căutăm să devenim cât mai vizibili, iar cu muncă sperăm să ajungem acolo unde ne dorim, adică să organizăm tururi pe Vespa pentru cei care caută experiențe originale sau ca să spunem așa, caută pur și simplu altceva”, mai povestește și Paul. Sibienii pot afla mai multe despre perioada de închiriere și prețuri pe pagina de Facebook.
Un altfel de concept
Yuria este un magazin cu rochii de mireasă. Care-i partea partea ”originală” aici? Plecând de la ideea ”și eu am fost mireasă și găsirea rochiei potrivite poate fi un chin, nu o plăcere”, proprietarii spun că au vrut să deschidă un loc în care clientele ”să fie tratate cu respect, să beneficieze de un consultant care să le îndrume oricâte ore este nevoie până își găsesc rochia perfectă”. Lucrurile sunt simple: fără vânzătoare plictisite și neprofesioniste, fără rochii accesibile doar pe o măsură, ci cu consultat personal și modele variate (peste 60), pentru fiecare mărime.
Potrivit anunțului de pe pagina de Facebook a magazinului - Inchiriere-Vânzare Rochii Sibiu-Yuria – sibienii au găsit și o metodă diferită de a-și anunța prezența pe piața sibiană: un eveniment „Wedding pop-up store”.
În cadrul evenimentului, care va avea loc în 14 iunie, la Clinica Auto Yoni, se vor acorda premii din partea partenerilor, iar expozanţii din cadrul evenimentului au hotărat ca, pentru stimularea vanzărilor ulterioare organizării evenimentului, să acorde premii care constau în bunuri şi fiecare în parte are o valoare mai mică de 600 lei.
”Termenul de „pop-up” se referă la un magazin cu o durată scurtă, care „apare” (pop up) într-o zi şi dispare în următoarea. Avantajul acestui concept sunt costurile reduse ale locaţiilor, care nu sunt permanente şi pentru care se pot negocia contracte de scurtă durată. Sunt de natură să genereze „reduceri”, dar nu neapărat, au o listă redusă de obiecte de inventar, au avantajul elementului „surpriză”, adică faptul că locaţia aleasă nu trebuie neapărat să corespundă profilului de activitate al participanţilor. Prin intermediul acestui concept pot fi alese perioadele cele mai prielnice pentru a vinde şi pentru a încheia noi contracte şi colaborări. Vrem să ieșim din rutina unui targ obișnuit de nunți, să facem lucrurile diferit. Dorim să inovăm conceptul de organizare a unei nunți, care este un moment important și de aceea trebuie să fie unic. Este vorba de a da un nou sens unor spații și a încerca lucruri noi”, spun organizatorii.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Bakery Sibiu , Cinci Vespa , Clinica Auto Yoni , Facebook Home , Vespa Club România , Vespa Sibiu , Vânzare Rochii Sibiu
Vizualizari: 2899
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
ID
Acum 4 ore
Joe Doe
Acum 4 ore
MergeTreaba
Acum 4 ore
Asdfasdf
Acum 4 ore
Georje