O singură ofertă a fost depusă pentru realizarea expertizei tehnice a lotului III al autostrăzii Orăștie – Sibiu, lot cuprins între Săliște și Cunța și închis din septembrie anul trecut din cauza problemelor de execuție.
CNADNR a început, în regie proprie, lucrări de remediere a porțiunii de 200 de metri demolate, iar în paralel a lansat și o licitație în urma căreia să contracteze serviciile de realizare a unei expertize tehnice pe întreg lotul de 22 de km. ”A fost depusă o singură ofertă de către Asocierea SPC Elite Consulting SRL - Erre. Vi.a ricerca Viabilita' Ambiente SRL (errevia) - Pro Iter Progetto Infrastrutture Territorioa (proiter). În perioada următoare comisia de evaluare va finaliza procesul de evaluare a ofertei depuse”, informează Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, într-un comunicat de presă remis ziarului Turnul Sfatului. Trebuie amintit faptul că acest lot de autostradă a fost executat tot de o companie italiani: Impregilo SpA, firmă care pe parcursul derulării contractului (2011 - 2016) a fuzionat cu Salini SpA (tot Italia).
”Având în vedere situația existentă pe acest lot, a defectelor existente în șantier și a lucrărilor rămase de executat, se impune clarificarea calității și cantității lucrărilor executate în șantier prin expertizarea acestora. Expertiza se va pronunța și asupra Proiectului tehnic de execuție. Expertiza tehnică va cuprinde rapoarte pentru următoarele specialități: drumuri, poduri, lucrări hidrotehnice, teren fundare, instalații și altele, în funcție de tipul lucrărilor expertizate. Prin această expertiză vor fi identificate toate neconformitățile existente și lucrările rămase de executat, în așa fel încât după soluționarea corespunzătoare a acestora, la deschiderea circulației, traficul să nu fie influențat de eventuale degradări ulterioare”, comunicat CNADNRPotrivit Companiei, în primele cinci luni ale derulării contractului va trebui realizată expertiza tehnică solicitată. ”După primele 3 luni de la începerea contractului vor urma 12 luni necesare pentru instalarea sistemului de monitorizare a zonelor cu instabilitate a terenului”, se mai arată în comunicatul CNADNR.
Potrivit caietului de sarcini, autostrada în discuție are o sumedenie de probleme deja observate. Mai multe despre aceste probleme citește în articolul de mai jos.
http://www.turnulsfatului.ro/2016/04/17/cat-de-praf-este-autostrada-dintre-saliste-si-cunta/
Foto: arhiva TS
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Compania Naţională , Drumuri Naţionale , Salini Impregilo Sp , Turnul Sfatului , autostrada A1 inchisa , Elite Consulting Srl , autostraca inchisa , expertiza autostrada italienil , autostrada demolata , Potrivit Companiei , Salini Sp
Vizualizari: 2621
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Alex
Acum 1 oră
Florin
Acum 1 oră
Sandrino Arhitecti
Acum 1 oră
Till Eulenspiegel
Acum 1 oră
Ionutz Vl