De 55 de zile, un sibian este nevoit să-și facă cafeaua la ibric, deoarece espressorul pe care l-a dus la reparat la mijlocul lunii august, încă nu a ajuns în posesia lui. Aparatul de cafea a fost cumpărat de la magazinul Altex din Sibiu în urmă cu un an, și după ce s-a stricat, pentru că avea garanție doi ani, a decis să îl ducă acolo spre remediere.
M. T. a achiziționat, în august, 2015, un espressor de cafea Saeco Intelia cu 1320 de lei, fiind redus de la 2200 de lei, cu o garanție de doi ani. După o perioadă de timp a observat că acesta nu mai funcționează în parametri normali, astfel anul acesta, în 10 august a decis să se întoarcă cu el la magazinul de unde l-a achiziționat pentru a i se remedia defecțiunile. Deoarece aparatul era în garanție, pe baza unui proces verbal de predare primire, acesta a fost trimis spre reparat. La 10 zile după aceea, posesorul a fost sunat să-și ridice aparatul, însă a refuzat să facă acest lucru, deoarece la testare acesta prezenta aceleași defecte și mai mult decât atât, capacul prezenta zgârieturi.
,,În data de 20.08.2016, am fost informat să ridic espressorul de la Altex Sibiu. La verificarea acestuia, am văzut că problemele reclamate au rămas aceleași, în plus capacul de la râșnița esperssorului prezenta multe urme de zgârieturi, iar reprezentantul Altex, mi-a spus că au apărut din cauza transportului aparatului de la ei către service-ul PFA Mechea Sibiu și retur, cu toate că esspresorul a fost ambalat în cutia lui original, plus folia de protecție peste acest capac. Din acest motiv și neremedierea defecțiunilor, am refuzat ridicarea espressorului”, spune sibianul.Directorul magazinului: ,,Produsul era funcțional”
Ca răspuns la reclamația făcută, directorul magazinului, Bogdan Grigorescu, printr-un e-mail, i-a comunicat că produsul era perfect funcțional.
,,Produsul a fost adus la conformitate încă din 20 august, iar zgârieturile de pe interiorul capacului provin de la boabele de cafea. Prin urmare, termenul de soluționare în 15 zile calendaristice a fost respectat. Datorită faptului că d-voastră ați refuzat să ridicați produsul , acesta va fi retrimis în service unde va fi din nou testat și se vor face înregistrări video cu testele efectuate pentru a se vedea clar că produsul este perfect funcțional. În data de 20 august când ați refuzat ridicarea produsului, colegul din magazin a făcut teste de față cu d-voastră și produsul era funcțional.”, explică într-un e-mail Bogdan Grigorescu.Aparatul de cafea a fost trimis la București pentru remedierea problemelor, iar pe 1 septembrie, acesta a fost înștiințat de către Altex să-l ridice. Pe 5 septembrie, acesta depus o reclamație la Altex prin care cere contravaloarea aparatului deoarece nu a fost respectată perioada maximă de restituire. În 7 septembrie, în prezența unui inspector OPC, au testat espressorul de cafea care prezenta aceleași probleme. Inspectorul i-a promis că va aduce un aparat asemănător pentru a putea face o comparație, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
,,Am facut probe, dar, am constatat că nu s-a remediat nimic la espressor și nici măcar capacul nu l-au înlocuit. Drept urmare, în data de 08.09.2016, m-am reîntors la magazin și dir. adj. Altex Sibiu, Lucia Rusu, care a asistat la proba aparatului în 7 septembrie, la un moment dat, mi-a spus că, acum după un an de zile, nu trebuie să mai am pretenția să funcționeze ca la început. Am rămas stupefiat și i-am răspuns că produsul are doi ani garanție.”, a spus cumpărătorul espressorului.Cazul se tot amână
Posesorul aparatului a luat legătura cu cei de la Philips România, însă aceștia i-au spus că au nevoie de timp pentru a studia cazul, însă nici până în momentul de față nu au mai dat vreun răspuns. Mai mult decât atât, printr-un cabinet de avocatură, sibianul spune că nu vrea să renunțe pentru că sunt banii lui în joc. Contactat telefonic de Turnul Sfatului, reprezentantul OPC Sibiu a amânat aproape două săptămâni să dea informații cu privire la acest caz.
Sibianul spune că espressorul de cafea a mai fost dus o dată în service-ul PFA Mechea, anul acesta în luna mai deoarece cădea foarte multă cafea măcinată lângă dispozitivul lateral, ajungând și sub aparat, pe lângă tavă. Aceasta se umplea cu zaț, iar compostul de cafea rezultat era plin de apă. Tot atunci i s-a spart și capacul, pe care l-a primit după 15 zile de la ridicarea aparatului.
,,Am fost sunat de PFA Mechea SRL să ridic espressorul, iar responsabilul de la service mi-a spus că s-a înlocuit dispozitivul lateral, eu i-am spus ca nu observ nicio diferență, că este același dispozitiv, iar el mi-a spus că poate s-a înlocuit doar partea superioară unde ajunge cafeaua măcinată. Când m-am uitat mai atent la aparat, am observat capacul de la partea superioară că este crăpat, am întrebat din ce cauză, iar el mi-a răspuns că din cauza transportului, și va lua legătura cu cei de la București, să rezolve această problemă. Când am întrebat dacă trebuie să semnez pentru ridicare sau alte documente, mi s-a spus că nu este nevoie și pot lua aparatul că îmi va comanda ulterior capacul. Capacul mi-a fost adus după 15 zile de la ridicarea aparatului.”, mai spune M.T.Sursa foto
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: Turnul Sfatului , Lucia Rusu , Mechea Sibiu , Philips România , Saeco Intelia , Altex Sibiu , Bogdan Grigorescu
Vizualizari: 6403
Ultimele comentarii
Acum 24 minute
Un sibian vero
Acum 27 minute
Jenel
Acum 30 minute
Coțofana Airlines
Acum 34 minute
Emil
Acum 42 minute
Mister