Marţi,
11.02.2025
Cer Senin
Acum
-1°C

Sibienii au înmatriculat în februarie aproape 3300 de mașini. Dublu față de media anului trecut

Sibienii au înmatriculat în februarie aproape 3300 de mașini. Dublu față de media anului trecut

Dispariția timbrului de mediu a făcut ca numărul mașinilor înmatriculate în Sibiu să crească foarte mult.

Conform Compartimentului Înmatriculări din cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conduceri şi Înmatriculare a Vehiculelor Sibiu în luna februarie a acestui an eu fost emise 3.295 certificate de înmatriculare.

Prin comparaţie, în luna ianuarie 2017, au fost emise 1.001 certificate de înmatriculare pentru vehicule. Motivul ține de faptul că se știa că timbrul de mediu va fi scos și cei care doreau să-și înmatriculeze mașinile au așteptat data de 1 februarie.

În anul 2016, în luna februarie au fost emise 1.459 de certificate de înmatriculare, iar în luna ianuarie, 1486.

În medie, anul trecut au fost înmatriculate aproximativ 1500 de mașini pe lună.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

3 comentarii

e-manuela

Acum 7 ani

Buna! Nenea, asta nu poate fi decat de bine nu-i asa, avand in vedere ca-n ultima vreme cei de la Ridicari au cam somat!....Traiasca prostia romanului!
Raspunde

Georg

Acum 7 ani

Marile capitale ale lumii vor sa interzica total masinile din cauza poluarii. In cat timp se va intampla asta si unde Sursa: Business Insider, Data publicarii: 3 Martie 2017 Oslo, Paris, Londra, Madrid si Ciudad de Mexico sunt doar cateva din orasele care au in plan in urmatorii ani sa introduca o forma de restrictie, partiala sau totala, pentru autoturisme. Primarul Madridului Manuela Carmena a declarat la postul de radio Cadena Ser ca vrea ca pana in 2019, la finalul mandatului sau, sa implementeze o lege prin care pe cel mai important bulevard al metropolei, Gran Via, sa aiba acces doar bicicletele, autobuzele si taxiurile. Masura face parte dintr-un plan mai amplu ce isi propune ca toate masinile diesel sa fie interzise in oras, incepand cu 2025, se arata pe site-ul World Economic Forum. Oslo isi propune ca din 2019 sa interzica total masinile, cu sase ani inainte ca decizia sa se aplice la nivelul intregii Norvegii. Primaria vrea sa modifice 56 de kilometri de drum pentru a putea fi folosite in principal pentru mersul pe bicicleta. Hamburgul vrea sa faca din mersul pe jos si cu bicicleta principalele moduri de transport ale cetatenilor. Incepand cu 2035, 40% din suprafata orasului va fi o zona fara automobile. Inca din 1960 Copenhaga a introdus zone exclusiv pentru pietoni, iar acum mai bine de jumatate din populatia orasului merge in fiecare zi la serviciu cu bicicleta. Oamenii au la dispozitie peste 300 de kilometri de piste pentru bicicleta. Pana in 2025 Copenhaga vrea sa reduca emisiile de carbon la zero. Cand in 2014 Parisul a interzis masinile cu numar par pentru o zi poluarea a scazut cu 30 de procente. Din iulie anul trecut toate masinile mai vechi de 1997 nu mai au voie in centru, in cursul saptamanii. Din 2025 Atena vrea sa interzica masinile diesel din centrul orasului. Primarul Londrei vrea sa interzica masinile diesel dupa anul 2020, iar in prezent soferii acestor masini trebuie sa plateasca o taxa de 12,5 dolari pe zi daca vor sa le foloseasca la orele de varf. Mare parte din strazile aflate in centrul Bruxelles-ului sunt deja exclusiv pietonale, ceea ce face ca zona sa fie a doua cea mai mare arie fara masini din Europa, dupa Copenhaga. Din 2018, masinile diesel mai vechi de 1998 vor fi interzise. Din aprilie 2016 Ciudad de Mexico a interzis accesul in centru pentru cel putin doua milioane de masini, printru-un sistem de rotatie bazat pe numarul de inmatriculare. Daca celelalte orase au impus restrictii, politica orasului Vancouver este sa ii incurajeze pe oameni sa foloseasca transportul in comun si mersul pe jos. Inca din 2015 localnicii folosesc masina pentru mai putin de jumatate din drumurile zilnice. Chiar daca New York-ul nu are de gand sa interzica vreo masina in viitorul apropiat, autoritatile incearca sa mareasca spatiile destinate pietonilor si sa diversifice traseele mijloacelor de transport in comun. LINK1: http://stirileprotv.ro/stiri/international/marile-capitale-ale-lumii-vor-sa-interzica-total-masinile-din-cauza-poluarii-in-cat-timp-se-va-intampla-asta-si-unde.html LINK2 From Oslo to Paris, these major cities have plans to go car-free | World Economic Forum https://www.weforum.org/agenda/2017/02/these-major-cities-are-starting-to-go-car-free
Raspunde

Schwartz R.

Acum 7 ani

Iar se umple orasul de conserve pe patru roti ! Vor creste exponential si accidentele ,poluarea , asa ca multumim populismului "ucigas " de sorginte teleormaneana .
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus