Doi din trei angajaţi din România îşi doresc să înveţe o limbă străină pentru a se dezvolta pe plan profesional şi percep participarea la cursuri ca pe un beneficiu din partea companiei ce vizează şi dezvoltarea pe plan profesional, informează ZF, citat de Mediafax.
Cele mai căutate cursuri de limbi străine de către angajaţii români sunt cele de limbă germană (45%) şi limba engleză (27%). Germana şi engleza sunt urmate de limbi latine precum franceză, spaniolă sau italiană, arată rezultatele studiului realizat de compania de cursuri de limbi străine Eucom, parte a grupului Ascendis. „Angajatorii oferă beneficii sub forma programelor de training lingvistic cu scopul de a-şi echipa angajaţii cu abilităţi de comunicare în limbi străine în mediul de business, însă cu toţii realizează că această oportunitate îi ajută pe angajaţi să se dezvolte şi pe plan personal, nu numai profesional. Trainingul lingvistic este una dintre strategiile eficiente de motivare a angajaţilor, acţionând foarte bine pe ambele planuri“, a explicat Delia Dragomir, managing partner în cadrul Eucom.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 1523


Ultimele comentarii
Acum 47 minute
Sibianul
Acum 50 minute
Oare...secu?
Acum 1 oră
5
Acum 1 oră
Andrei
Acum 1 oră
5