Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa mâine, pe 26 octombrie la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege Oaia!”.
"MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie. De asemenea, s-au alăturat campaniei și reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății şi ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse. Astfel, prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane", se arată într-un comunicat al Ministerului.
Campania de informare și promovare “Alege Oaia!” se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
În cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului și vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniță și pastramă, gătite chiar la faţa locului după rețete tradiționale, pentru a convinge cât mai mulţi vizitatori să încerce preparatele din carne de oaie.
Reprezentanții ministerului precizează că obiectivul final al acestei campanii este acela de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie și a produselor din carne de oaie, cât și de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce privește consumul de carne de oaie. Totodată, se doreşte sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea unei piețe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine și canalele de comercializare (retail și magazine de proximitate).
Campania “Alege Oaia!” are și o pagina de Facebook special creată, care prezintă aventajele consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Ministerului Sănătății , Ministerul Agriculturii , Industrie Alimentară , Dezvoltării Rurale , Siguranța Alimentelor Sibiu , Cătălin Predoiu , Ministerului Turismului , Direcţiei Generale , Autorităţii Naţionale Sanitare , ciobani , carne de oaie , Alege Oaia , campanie ministerul agricultur , consum carne de oaie
Vizualizari: 2113
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Xxx
Acum 2 ore
Xxx
Acum 2 ore
Kokos
Acum 3 ore
X-ulescu
Acum 3 ore
Nobody