Autoritățile județene au lansat o procedură de achiziție publică pentru lucrări de reparații capitale la sediul Serviciului public de Ambulanță.
Valoarea lucrărilor de reparații capitale, inclusiv a amenajărilor interioare, este estimată la 1.543.200 de lei, fără TVA, termenul de depunere a ofertelor de către constructorii interesați fiind stabili pentru ziua de 15 mai 2018. “Durata pentru finalizarea proiectării și execuției lucrărilor este de șase luni de la data semnării contractului, ceea ce înseamnă că până la sfârșitul acestui an colectivul Ambulanței Sibiu își va desfășura activitatea în condiții mult mai bune. Lucrările constau în izolarea termică a clădiri, reabilitarea încăperilor de birouri și a atelierului mecanic, reabilitarea rețelelor de apă, canal, energie electrică și energie termică“, se arată într-un comunicat al CJ Sibiu, remis redacției Turnul Sfatului.
Sursa foto: CJ Sibiu
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: reparatii , Ambulanță Sibiu , licitatie , Turnul Sfatului , Ambulanței Sibiu , Pentru Sibiu
Vizualizari: 1168
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Matei
Acum 2 ore
Emil
Acum 3 ore
John
Acum 3 ore
John
Acum 3 ore
Adina