Luni,
18.08.2025
Ploi Usoare
Acum
17°C

Pățania unei sibience: produsele la ofertă, vândute mai scump decât prețul inițial

Pățania unei sibience: produsele la ofertă, vândute mai scump decât prețul inițial

O sibiancă ce a dorit să profite de promoția unui magazin din Sibiu a descoperit că, de fapt, paharele pe care și le dorea costau cu 20 la sută mai mult decât prețul inițial, de la care se oferea un discount de doi lei.

Corina, cititoarea Turnul Sfatului care a dorit să facă publică întâmplarea de joi seara, spune că își dorea un set de pahare din cristal de Bohemia. Se afla în magazinul Carrefour din centrul comercial din Șelimbăr, unde seturile de pahare de vin alb Giselle erau vândute la promoție: 67,92 de lei setul, preț redus de la 69,90 de lei – după cum scria pe eticheta de pe raft. ”Pentru a mă asigura că prețul de pe raft este cel corect până să ajung la casa de marcat am verificat prețul la un scanner. Aici, surpriză. Prețul afișat nu este nici 69,90 prețul fără reducere și nici 67,92 prețul cu reducere, ci 84,90. M-am întors la raft pentru a mă convinge că nu am încurcat produsele și automat și prețurile. Mă lămuresc rapid că am văzut bine, dar pentru a nu avea din nou surprize și la casa de marcat, iau cu mine și eticheta cu prețul afișat pe raft”, descrie Corina șirul întâmplărilor ei.

Sibianca remarcă faptul că personalul magazinului s-a comportat foarte amabil, iar la casa de marcat i-a fost atrasă atenția că prețul de la raft nu este cel corect, un set de pahare fiind vândut cu 84,90 lei. ”În cazul acesta îi spun că renunț la ele și achit doar restul produselor, dar o rog totuși să cheme pe cineva de la raionul cu pricina pentru a lămuri situația. La scurt timp vine un tânăr care îi explică doamnei de la casă că prețul de pe eticheta adusă de la raft este prețul corect al setului de pahare. La rândul ei, doamna îi explică angajatului de pe raion că atât codul scanat de pe produs, cât și cel de pe eticheta de la raft indică prețul de 84,90 astfel încât nu poate să încaseze mai puțin”, mai descrie Corina.

Surpriza de la final

Reprezentantul de raion al magazinului i-a povestit sibiencei că, între timp, setul de pahare scos la promoție s-a scumpit, 84,90 de lei fiind prețul real. ”Îl rog frumos ca în acest caz să modifice prețurile afișate la raft pentru a nu mai induce în eroare clienții. Atunci îmi spune că dacă mai doresc produsul îl pot cumpăra cu 67,92, prețul afișat la raft și mă invită la departamentul informații clienți. Îi explică colegei de acolo problema, achit produsul și vine întrebarea bombă: doriți și bonul? Da, sigur că da, îi răspund ușor indignată, chiar dacă în secunda doi acesta va ajunge la coșul de gunoi. Ca la final să constat că pe bon este trecut tot prețul «scumpit» de 84,90 și cu pixul modificat la 67,92 de lei, cât am achitat”, descrie Corina.

Turnul Sfatului a solicitat un punct de vedere reprezentanților Carrefour România, dar până la publicarea acestui material, răspunsul nu a fost încă transmis. În acest context, Corina sfătuiește clienții să fie atenția la sumele care apar, în final, pe bonurile fiscale. ”Nu știu dacă este vorba de o eroare în sistem, greșeala unui angajat sau clasica metodă de a înșela clienții, convinși fiind că puțini sunt aceia care aruncă o privire pe bon la ieșirea din magazin. Tind să cred că ultima variantă este cea corectă. Sfatul meu este să fiți atenți la casa de marcat la sumele pe care le plătiți pentru fiecare produs în parte, pentru că de regulă cel care iese în pagubă este clientul, niciodată magazinul”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

11 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Ioana

Acum 6 ani

De obicei sunt erori de sistem
Raspunde

nobody like everybody

Acum 6 ani

Asta-I " politica " corporatista a hotilor din comert. Fura ! Insala ! Rupe-i pe micuti! 1000 vor fi fraietiti al 1001-lea care face " gat " e chemat deoparte, I se face o " dreptate individuala si numaratoarea reincepe
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Financial times

Acum 6 ani

Corina e o frustrata nebăgată in seama și s-a gândit sa se bage singura... Dacă a luat setul la prețul redus ce o mai interesează ca a fost tăiat prețul care de fapt era mai mare și după care se plătesc taxe și TVA ....
Raspunde

Unu'

Acum 6 ani

Azi,14-10-2018 aveau lapte dulce de "Covalact" cu termenul de garantie depasit . (10-10-2018 )
Raspunde

Aaa

Acum 6 ani

M-am fript si eu la Carrefour am luat un tv cu 1100 la oferta si dupa oferta îl vindeau cu1000!
Raspunde

Me

Acum 6 ani

Am patit si eu surprize dar pana la urma au spus ca responsabilul de raion nu a schimbat pretul și dacă nu îmi convine sa nu cumpar. Le-am spus că eu doresc produsul la pretul afisat la raft. Nu le-a convenit dar nu au de ales daca nu schimba preturile nu este vina cumparatorului. La un magazin renumit de cămăși din sibiu dupa ce am vazut tot ce era acolo si am spus ce cămașă vrem ne-a anuntat senina ca este cu 28 de lei mai scumpa ca este gresita eticheta si a schimbat eticheta in fata noastră. Sa o poarte sănătoasă.
Raspunde

Dino

Acum 6 ani

In 14.10.2018 la Lidl sa fintot vrut sa verifici bonul fiscal ca nu aveai nicio sansa! Era atat de ingust incat nu se vedea nici produsul, nici pretul....cantitatea...nimic! Casiera si seful de tura motivand ca daca astfel de role au .....ei ce sa faca!?!!!!? Trebuie sa vanda chiar si fara bon fiscal!! Poate se sesizeaza si protectia consumatorului, anaf-ul, ca-i mare operator economic si ar putea plati cateva mii de lei amenda!!
Raspunde

Silviu

Acum 6 ani

Pana la urma tot hotie se numeste. Daca se prinde de furtisag, clientul primeste banii inapoi. Exact cum as fura eu de la cineva si daca sunt prins dau ce am furat inapoi si salutare, sunt curat!
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

filip

Acum 6 ani

E o eroare de sistem care se poate intampla in orice domeniu si in orice tara. Nu mai fa din tantar armasar si nu te mai crede asa importanta draga Corina. Cu siguranta ai facut si putin show pe acolo. Ca romanu...
Raspunde

dancp2

Acum 6 ani

nui adevarat e traditie la carefouor sinu numai! povest cu sistemul,calculatorul,etc preturile trebuiesc modificate de Om daca e vorba de reduceri de omul de la carefour,lidl,etc HOTIE CU PERDEA normal OPC tace!
Raspunde

Dan

Acum 6 ani

Băi agariciule, doamna a tras un semnal de alarmă să nu cazi și tu în plasă, cum probabil cad majoritatea! Din moment ce a specificat că angajații au fost amabili nu cred că a făcut niciun show! Show probabil făceai tu, alții știu să rezolve o problemă și cu vorba bună!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus