O sibiancă ce a dorit să profite de promoția unui magazin din Sibiu a descoperit că, de fapt, paharele pe care și le dorea costau cu 20 la sută mai mult decât prețul inițial, de la care se oferea un discount de doi lei.
Corina, cititoarea Turnul Sfatului care a dorit să facă publică întâmplarea de joi seara, spune că își dorea un set de pahare din cristal de Bohemia. Se afla în magazinul Carrefour din centrul comercial din Șelimbăr, unde seturile de pahare de vin alb Giselle erau vândute la promoție: 67,92 de lei setul, preț redus de la 69,90 de lei – după cum scria pe eticheta de pe raft. ”Pentru a mă asigura că prețul de pe raft este cel corect până să ajung la casa de marcat am verificat prețul la un scanner. Aici, surpriză. Prețul afișat nu este nici 69,90 prețul fără reducere și nici 67,92 prețul cu reducere, ci 84,90. M-am întors la raft pentru a mă convinge că nu am încurcat produsele și automat și prețurile. Mă lămuresc rapid că am văzut bine, dar pentru a nu avea din nou surprize și la casa de marcat, iau cu mine și eticheta cu prețul afișat pe raft”, descrie Corina șirul întâmplărilor ei.
Sibianca remarcă faptul că personalul magazinului s-a comportat foarte amabil, iar la casa de marcat i-a fost atrasă atenția că prețul de la raft nu este cel corect, un set de pahare fiind vândut cu 84,90 lei. ”În cazul acesta îi spun că renunț la ele și achit doar restul produselor, dar o rog totuși să cheme pe cineva de la raionul cu pricina pentru a lămuri situația. La scurt timp vine un tânăr care îi explică doamnei de la casă că prețul de pe eticheta adusă de la raft este prețul corect al setului de pahare. La rândul ei, doamna îi explică angajatului de pe raion că atât codul scanat de pe produs, cât și cel de pe eticheta de la raft indică prețul de 84,90 astfel încât nu poate să încaseze mai puțin”, mai descrie Corina.
Surpriza de la final
Reprezentantul de raion al magazinului i-a povestit sibiencei că, între timp, setul de pahare scos la promoție s-a scumpit, 84,90 de lei fiind prețul real. ”Îl rog frumos ca în acest caz să modifice prețurile afișate la raft pentru a nu mai induce în eroare clienții. Atunci îmi spune că dacă mai doresc produsul îl pot cumpăra cu 67,92, prețul afișat la raft și mă invită la departamentul informații clienți. Îi explică colegei de acolo problema, achit produsul și vine întrebarea bombă: doriți și bonul? Da, sigur că da, îi răspund ușor indignată, chiar dacă în secunda doi acesta va ajunge la coșul de gunoi. Ca la final să constat că pe bon este trecut tot prețul «scumpit» de 84,90 și cu pixul modificat la 67,92 de lei, cât am achitat”, descrie Corina.Turnul Sfatului a solicitat un punct de vedere reprezentanților Carrefour România, dar până la publicarea acestui material, răspunsul nu a fost încă transmis. În acest context, Corina sfătuiește clienții să fie atenția la sumele care apar, în final, pe bonurile fiscale. ”Nu știu dacă este vorba de o eroare în sistem, greșeala unui angajat sau clasica metodă de a înșela clienții, convinși fiind că puțini sunt aceia care aruncă o privire pe bon la ieșirea din magazin. Tind să cred că ultima variantă este cea corectă. Sfatul meu este să fiți atenți la casa de marcat la sumele pe care le plătiți pentru fiecare produs în parte, pentru că de regulă cel care iese în pagubă este clientul, niciodată magazinul”.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Turnul Sfatului , pahare , Carrefour Sibiu , Carrefour România , Pentru Sibiu , Cristal Award , Oferta Con
Vizualizari: 7603
Ultimele comentarii
Acum 55 minute
Sibian
Acum 1 oră
Barosanu
Acum 1 oră
PETRICA
Acum 1 oră
Sibiu.adrian
Acum 1 oră
Pol-Pot