Administrația locală a lansat o procedură de achiziție pentru servicii de curățenie în perimetrul stadionului municipal, obiectiv al cărui termen inițial de reabilitare a fost depășit deja cu aproape cinci luni.
”Pentru desfășurarea în bune condiții a activității zilnice și a manifestărilor sportive organizate, Serviciul public de administrare a domeniului public și privat Sibiu își propune achiziționarea de servicii de curățenie, igienizare și dezinfectare a spațiilor aferente stadionului municipal Sibiu”, se arată în documentația procedurii de atribuire a contractului de curățenie, documentație publicată prin intermediul Sistemului electronic pentru achiziții publice.
Valoarea acestui contract este estimată la 90.000 de lei, fără TVA, pentru un an de prestare a serviciilor de curățenie. Care servicii, potrivit documentație publicată, ar urma să se desfășoare între 1 mai 2019 și 30 aprilie 2020. Lansarea procedurii pentru achiziția serviciilor de curățenie vine în timp ce stadionul municipal este, în continuare, un șantier al cărui termen de finalizare nu poate fi încă estimat. Lucrările în discuție, de reabilitare înaintea modernizării, ar fi trebuit încheiate inițial în octombrie anul trecut, dar termenul a fost prelungit până pe 15 martie. Nici acest termen nu va putea fi respectat, însă, după cum arăta Turnul Sfatului în articolul despre imensa corespondență purtată de Primărie și cei de la Construcții SA, firma angajată în cadrul proiectului de reabilitare (articolul poate fi citit urmând acest link).
În acest context, contractul-cadru propus de administrația locală pentru serviciile de curățenie are termene care vor putea fi modificate. ”Termenul contractului poate fi modificat cu acordul scris al ambelor părţi, pentru motive justificate prin act adiţional la prezentul contract”, se mai arată în documentația citată.
De două ori pe lună
Prin contractul scos la licitație, Primăria intenționează să angajeze o firmă care să aducă personalul și materialele necesare pentru lucrări de curățenie, igienizare și dezinfectare a clădirii administrative, a terenului principal, a celui sintetic și a tribunei oficiale. Intervențiile solicitate sunt, în majoritate, de două ori pe lună, înainte și după meciurile de fotbal. În plus, pe perioada sezonului rece este solicitată și îndepărtarea zăpezii din zonele de acces. ”Serviciile vor fi prestate în funcție de nevoile beneficiarului și de programul competițiilor sportive. Cantitățile din caietul de sarcini sunt estimative și se achită doar valoarea serviciilor efectiv prestate”, se mai arată în caietul de sarcini.Documentație care face referire și la condițiile în care firma angajată va fi dată afară dacă nu își face treaba. ”Dacă pe durata contractului subsecvent vor exista mai mult de cinci reclamații din partea salariaților instituției, autoritatea contractantă va încheia un proces verbal de constatare și va rezilia contractul subsecvent și acordul cadru încheiat”.
Firmele interesate de acest contract au termen de depunere a ofertelor ziua de 8 martie 2019.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Curățenie Națională , Turnul Sfatului , reabilitare drumuri comunale , Muzeul Municipal Mediaş , contract , Execuție Lucrări , Stadionului Muncipal , Pentru Sibiu
Vizualizari: 4527
Ultimele comentarii
Acum 11 ore
MB
Acum 11 ore
Claudiu
Acum 11 ore
Liberal autentic
Acum 11 ore
Neli Oproiu
Acum 11 ore
Bobo