Ministrul Transporturilor este "cel mai slab ministru al celui mai slab Guvern din istoria României", susține deputatul liberal Nicolae Neagu. ”Deși actuala guvernare şi-a asumat construirea a 350 de km de autostradă până în 2020, guvernanții se pot "mândri " la ora actuală doar cu 58 de kilometri de autostradă. Promisiunea făcută cetățenilor cinstiti are au mers la vot și le-au crezut lozincile, așa fățarnice cum au fost ele de-a lungul anilor, de a circula în viitorul apropiat pe autostrăzi moderne a rămas doar pe hârtie și reprezintă și astăzi un vis îndepărtat! Moțiunea simplă "Mandatul Ministrului Cuc cu numărul trei, este unul de nota 3!" a fost un demers prin care am vrut să demonstrăm românilor că acest guvern incompetent își minte cu nonșalanță cetățenii în fiecare zi de mandat, adâncind România în noroaie zi de zi prin împrumuturile pe care într-un mod iresponsabil și fără ezitare guvernanții le aprobă, urmând ca în final românul de rând să trudească pentru a le plăti. Moțiunea împotriva ministrului Răzvan Cuc a fost respinsă astăzi, 3 aprilie 2019, la vot cu 148 de voturi împotrivă și 93 voturi pentru”, susține liberalul.
”România rămâne singura țară mare din Europa cu cei mai puțini km de cale ferată de mare viteză”
Neagu susține că Guvernul Dăncilă este răspunzător pentru refuzul sistematic al PSD de a accesa fonduri europene pentru marile proiecte de infrastructură. ”Observăm zilnic, cum partidul de guvernare nu își dorește dezvoltarea României, deși Comisia Europeană şi-a declarat constant sprijinul şi disponibilitatea pentru proiectele prioritare cum ar fi autostrăzile care leagă Iaşiul de Tg.Mureş şi Sibiul de Piteşti. În privința proiectelor derulate de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară pentru achiziția de material rulant nou și pentru îmbunătățirea condițiilor de călătorie pe calea ferată din România lucrurile parcă stau pe loc”, mai spune liberalul. ”În privința căilor ferate România este țara europeană cu cel mai scăzut procent de electrificare: 37 % din totalul rețelei de cale ferată față de media de 53 % din UE, și totodată avem "performanța" celor mai scăzute viteze medii de deplasare pe calea ferată din UE (respectiv 43,84 km/h pentru trenurile de călători și 15,45 km/h pentru trenurile de marfă, valori măsurate la nivelul anului 2017). În lipsa unor investiții majore în infrastructură și în achiziția de vagoane noi, colapsul și în acest domeniu pare inevitabil. Fără investiții și fără implicare România rămâne singura țară mare din Europa cu cei mai puțini km de cale ferată de mare viteză. Degradarea continuă a infrastructurii feroviare este de fapt rezultatul politicilor falimentare, a incompetenței și a lipsei de interes față de un domeniu strategic care se îndreaptă cu pași repezi spre colaps. În privința companiei naţionale de transporturi aeriene TAROM, situația se înrăutăţeşte de la o zi la alta. Cum are grija domnul ministru Cuc de unul din obiectivele sale de suflet asa cum menționa dumnealui la primul mandat? Sau când are dânsul de gând să acționeze pentru rezolvarea acestor probleme care inevitabil pun pe butuci și această companie? Sunt două întrebări simple la care românii așteaptă încă răspunsul domniei sale”, a mai susținut deputatul liberal.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Comisia Europeană , Ministrul Transporturilor , Nicolae Neagu , Reformă Feroviară , Răzvan Cuc , Mandatul Ministrului Cuc , Guvernul Dăncilă
Vizualizari: 496
Ultimele comentarii
Acum 20 ore
Noi noi
Acum 20 ore
Noi noi
Acum 21 ore
Unul
Acum 21 ore
Unul
Acum 21 ore
Omul invizibil