În urma schimbările legislației din domeniu, toți abonații SC Apă Canal SA Sibiu sunt așteptați să treacă pe la sediul companiei pentru reînnoirea contractelor de furnizare.
Acțiunea de reînnoire a contractelor societății a început de anul trecut. Până acum, din cele peste 50.000 de contracte pe care SC Apă Canal SA le are în derulare în toată aria de deservire, au fost reînnoite aproximativ două treimi. În acest context, reprezentanții societății de servicii apelează și la restul clienților să dea curs demersurilor necesare. “Apă Canal Sibiu S.A. roagă abonații săi să dea curs invitațiilor primite de a se prezenta la sediul companiei pentru reînnoirea contractelor de furnizare. Acțiunea este necesară ca urmare a unor modificări ale legislației specifice pentru serviciile de alimentare cu apă și canalizare și pentru actualizarea/completarea bazei de date“, se arată într-un comunicat al societății, remis redacției Turnul Sfatului.
Anexat facturilor lunare, abonații au primit cererea care trebuie completată pentru reînnoirea contractului, precum și lista documentelor care trebuie să însoțească respectiva cerere. “Actul din care să rezulte posesia legală a imobilului trebuie să precizeze strada și numărul administrativ“, atrag atenția reprezentanții Apă Canal SA.
Documente necesare reînnoirii contractelor
Sursa: SC Apă Canal SA Documentele necesare persoanelor fizice: - cererea tip (primită prin poștă) - copie după buletinul/cartea de identitate a persoanei care solicită încheierea contractului; - actul din care rezultă posesia legală a imobilului care face obiectul contractului (contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, extras CF, succesiune, certificat de moștenitor, etc.); - actul de dezmembrare a imobilului și adeverința prin care s-a obținut numărul administrativ separat; - desemnare ca reprezentant al locatarilor (pentru imobile de tip condominiu).Persoanele juridice vor prezenta atașat cererii următoarele documente: - un plan de situație – încadrarea în zonă a imobilului care să conțină rețeaua de apă și canalizare pentru a fi avizat de serviciul tehnic al Apă Canal Sibiu SA; - actul din care rezultă posesia legală a imobilului (contract de vânzare-cumpărare/comodat/închiriere, extras CF-care să conțină strada si numărul de casă, etc.); - certificat de înregistrare fiscală; - certificatul de înscriere mențiuni, eliberat de Registrul Comerțului și încheierea prin care se admite cererea (pentru modificări ulterioare privind datele de identificare ale firmei).
Asociațiile de proprietari vor prezenta atașat cererii următoarele documente: - copie după buletinul/cartea de identitate a președintelui și a administratorului; - dovada dobândirii personalității juridice a asociației; împuternicirea reprezentantului legal; - număr cont bancar, certificat de înregistrare fiscală.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Apa Sâmbetei , Apă Canal , Turnul Sfatului , Sediul Continental Sibiu , Apă Canal Sibiu , contracte , Registrul Comerțului , reinnoire , Pentru Sibiu
Vizualizari: 4363
Ultimele comentarii
Acum 36 minute
Pastor marginas
Acum 37 minute
Ghita
Acum 38 minute
Sibianul
Acum 39 minute
Alta Persoana
Acum 51 minute
Văsălie Noroi