Marți,
25.11.2025
Cer Senin
Acum
7°C

Distanțarea socială în birourile Primăriei: concedii cu copii, telemuncă, dar și concedii medicale și de odihnă

Distanțarea socială în birourile Primăriei: concedii cu copii, telemuncă, dar și concedii medicale și de odihnă

Reprezentanții Primăriei Sibiu arată că funcționarea administrației locale poate fi asigurată – după caz – și prin lucrul de acasă. În contextul Covid-19, au fost luate mai multe măsuri pentru a asigura în birouri distanțarea socială.

Printre măsurile luate la nivelul Primăriei pentru a asigura funcționarea acestei instituții și în condițiile restrictive impuse de autoritățile centrale se numără și punerea la dispoziția funcționarilor de materiale specifice, respectiv materiale dezinfectante și echipament de protecție (mănuși, mască, geamuri separatoare) ”mai ales în cazul celor care lucrează cu publicul”. ”De asemenea, firma care asigură curățenia în clădire igienizează suplimentar grupurile sanitare cu soluții pe bază de spirt/ clor, precum și clanțele și ușile de acces în spații și birouri. Respectarea acestor măsuri este verificată zilnic de responsabilul cu asigurarea securității și sănătății în muncă, atât la nivelul Primăriei, cât și în cazul serviciilor publice”, se arată într-un răspuns transmis redacției Turnul Sfatului de către reprezentanții administrației locale.

Pentru asigurarea distanțării sociale inclusiv în birouri, reprezentanții Primăriei arată că mai mulți factori concură la îndeplinirea recomandărilor. ”Prin legislație li s-a oferit angajaților posibilitatea de a efectua telemuncă, dacă obiectul activității și echipamentele tehnice de acasă permit acest lucru. În plus, un număr de angajați beneficiază de concediu pentru supravegherea copiilor în perioada în care sunt închise școlile. Alți câțiva angajați sunt în concedii medicale sau de odihnă. Prin urmare, în contextul acestor măsuri și în contextul în care birourile din sediul Primăriei Sibiu au dimensiuni rezonabile, se poate asigura distanța minimă recomandată între angajați, respectând astfel măsurile de protecție”, mai arată reprezentanții Primăriei Sibiu. Aceștia își încurajează colegii să se adreseze pentru orice problemă sau cerință Serviciului Resurse Umane pentru identificarea soluțiilor optime. ”Până în prezent niciun angajat nu a depus o astfel de sesizare, nici telefonic, nici verbal și nici în scris”.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

UnDacLiber

Acum 5 ani

Ia sa vezi ce bine se va descurca orasul, fara plimbatorii de hartii din primarie! Problema lor e ca o sa ne dam seama ca fara ei, lucrurile vor merge cel putin la fel de prost (dar sunt sigur ca va fi mai bine). :)))
Raspunde

mirela

Acum 5 ani

nu mi a spus nimeni sa ma adresez serviciului resurse umane pentru probleme. imim pare rau si eu sunt un angajat al primariei
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus