Miercuri,
23.09.2020
Innorat
Acum
22°C

Primăria Sibiu a semnat contractul pentru construcția podului peste Cibin din dreptul străzii Rozmarinului

21 Mai 2020 19:18

Primăria Sibiu a semnat contractul pentru construcția podului peste Cibin din dreptul străzii Rozmarinului

Joi, 21 mai, primarul Astrid Fodor a semnat contractul pentru execuția lucrărilor de modernizare a podului peste Cibin din dreptul străzii Rozmarinului (cartierul Turnișor).

“Modernizăm complet acest pod care va face parte din noua legătură pe care o creăm către Zona Industrială Vest a orașului, peste Câmpșor, decongestionând astfel traficul pe o parte din șoseaua Alba Iulia și pe strada Andrei Șaguna. Practic, podul va fi complet reconstruit, cu o structură de trafic pentru autovehicule, pentru biciclete și pentru pietoni. În scurt timp se va încheia și contractul pentru execuția lucrărilor de amenajare a drumului peste Câmpșor, cele patru oferte depuse în cadrul procedurii de achiziție pentru execuția lucrărilor aflându-se în evaluare.” (Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)
pod cibin rozmarinului

Costul lucrărilor se ridică la 5,12 milioane de lei, constructorul SC Prodial SRL Sibiu având la dispoziție 12 luni pentru a executa următoarele lucrări:

  • Demolarea podului existent construit în anul 1960
  • Amenajarea corespunzătoare a malurilor Cibinului pe porțiunea în care este amplasat podul
  • Construcția unui nou pod cu o lungime de 30 de metri și o lățime de 15,7 metri. Acesta va avea două benzi pentru traficul auto, piste pentru biciclete în ambele sensuri și trotuare pentru pietoni. Pistele de biciclete vor fi separate de calea de rulare a autovehiculelor, urmând să fie protejate cu parapeți
  • Amenajarea unui nou sistem de iluminat public pe pod, cu corpuri de iluminat cu LED
  • Modernizarea unei porțiuni de aproximativ 125 de metri de stradă, între podul nou și viitorul drum de legătură peste Câmpșor.
Ordinul de începere a lucrărilor va fi emis de Primăria Sibiu săptămâna viitoare.

Plan de situatie pod Rozmarinului

Comentarii

11 comentarii

Milo

Acum 4 luni

Interesant cum se termina pistele de biciclete. Pe langa iluminat cu led se instaleaza si o statie de teleportare a biciclistilor?
Raspunde

euuu

Acum 4 luni

colo e o grava eroare. Trebuia facut un pod pe capatul strazii ghiocelului, dupa care se demola acesta si se reconstruia. se faceau sensuri unice si se crea o zona impecabila,. Asa ramanem doar cu o gandire ingusta fara perspective viitoare
Raspunde

dd

Acum 4 luni

Absolut! E bine ca se face podul, dar str Rozmarinului e foarte ingusta si nu poate prelua traficul! Era mult mai bine sa fie un flux continuu (fara curbe) direct pe ghiocelului si inainte peste camp!
Raspunde

Rammstein

Acum 4 luni

Bine c-ati terminat stadionul municipal. . arată excelent,cu tribunele acoperite,cu parcare proprie,cu magazine și localuri ...ce mai ,arată ca în west... felicitări Dnei primar pentru lucrul bine făcut pas cu pas....!!...
Raspunde

Sibian

Acum 4 luni

Stadionul Municipal este o aberație a logicii, dacă îmi este permis sa folosesc această sintagmă. Ori îl demolezi integral și realizezi o structură cu totul nouă, la standardele în vigoare, utilizabilă la nivelul optim internațional minim 60 de ani de la data recepției, ori faci o remodelare, precum cea încercată acum, dar care nu are voie sa te coste 50 de milioane de Euro. A doua opțiune este cea mai fiabilă pentru zona respectivă, însă nu trebuia sa fie un proiect final pentru acest sector numit fotbal și manifestări cultural-artistice (concerte, festivaluri, e-sports, etc), ci doar o investiție minimă pentru sectorul sportiv per totalul său. Cu alte cuvinte, remodelata pista de atletism pana ce atinge standardele competiționale europene (lărgirea ei si modernizarea suprafeței), instalarea unui sistem de nocturnă care să asigure un minim necesar pentru orice eveniment ce ar solicita acest aspect, construirea unor tribune mici și acoperite complet, precum si acoperirea tribunei recondiționate. Cu o investiție de până in 15 milioane de Euro (la valoarea din 2020) faci stadion de aproximativ 7500 de locuri, cu teren multifuncțional si pistă de atletism pentru competiții internaționale de tineret, ce se poate folosi în restul timpului și de către populația orașului. Pe acest stadion puteai organiza competiții de atletism, meciuri de fotbal pentru ligile inferioare și să găzduiești in condiții peste media națională echipa de rugby. Toate acestea sunt evenimente sportive ce nu ar fi aglomerat zona respectivă pana la refuz, si aveai deja o treime din infrastructură preexistentă. Cu spațiul economist, puteai gândi o parcare de minim 500 de locuri pentru sala de lângă, precum si pentru parcul Sub Arini, cu mențiunea că se poate realiza o parcare supra-etajată și pe locația celei existente imediat in vecinătatea sălii, după ce ai inaugura-o pe cea nouă. Deci poate undeva la 1000 de locuri de parcare lângă parc, zonă relativ centrală, in 5 ani de zile. Atunci poți începe si sa desființezi din parcările care îngustează sensurile unice din jurul locației, in special cele jumătate pe trotuar, pe o rază de 500 de m pana la max 1 km și sa faci benzi speciale de autobuz și piste pentru bicicliști, delimitate prin borduri. Investiția în stadion ar fi trebuit rezolvată in ce mult 2 ani de la semnarea contractului. Hermannstadt ar fi putut dispusa meciurile din Liga 1 temporar aici, și în cazul in care ei sau altă echipă din Sibiu ar ajunge sa joace în cupele europene, poți începe se acum studiile de oportunitate, prefezabilitate, fezabilitate și toate celelalte necesare, pentru a întocmi un dosar cu aplicare la Compania Națională de Investiții, sau CNI. Cum au construit stadionul din Craiova, Târgu-Jiu, Alexabdria, noul Stadion Steaua, etc., consider ca Sibiul este mai mult decât eligibil să aplice pentru un stadion de 60-70 de milioane de Euro, din fondul lor, plasat asa cum solicită majoritatea oamenilor, in afara orașului, in zona de dezvoltare. Abia asa poti sa faci un stadion util pentru minim 50 de ani, UEFA Categoria 4, UCL, UEL, preliminarii Campionat European si grupe EURO, daca tot ne dorim sa organizam cândva asa ceva la noi. Bineînțeles, trebuie sa aibă minim 25.000 de locuri, fără pista de atletism si vreo 3000 de locuri de parcare. In acelasi ansamblu se poate dezvolta și noua sală polivalentă, de 5000 de locuri, terenurile de antrenment pentru fotbal (minim vreo 5), bazin olimpic si toate cele, dar deja ma întrec, doar că acesta ar fi un plan strategic pe 10-15 ani, nu o carpeala de 50 de milioane de Euro din bugetul local, care peste 10 ani va necesita si demolarea tribunii păstrate din vechea structură, la cât de bine au fost executate lucrările de consolidare.
Raspunde

Erlkonig

Acum 4 luni

îi mai fain ca ăla de-acolo de unde-ai vint tu, așa-i?
Raspunde

Me345

Acum 4 luni

Nu mai comentaț! 2 benzi pe sens este o imbunatatire radicala a ciziunii obtuze a primariei sibiu. Cand se va face, ma duc direct sa.mi fac poze cu minunea. 2 benzi pe sens si pista de biciclete. Imi provoaca vise umede
Raspunde

hop

Acum 4 luni

sinteti legati la ochi ?
Raspunde

Carcotel

Acum 4 luni

Doua benzi pentru traficul auto, deci totusi ramanem la o banda pe sens, pe un drum care vrea sa decongestioneze traficul din turnisor...iar facem lucrari cu viziune pe urmatorii maxim 5 ani. Macar podul sa-l faceti cu 4 benzi, daca nu aveti bani acum ca intregul drum de legatura sa contina 4 benzi! Deci peste vreo 5 ani buni, traficul pe podul acela va fi cum este acum la "Ciresica". Buna viziune!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus