Miercuri,
08.07.2020
Innorat
Acum
13°C

Compania sibiană KeepCalling a împlinit 18 ani. Timp în care a ajutat peste 2,7 milioane de clienți să țină legătura cu cei dragi

04 Iunie 2020 14:27

Compania sibiană KeepCalling a împlinit 18 ani. Timp în care a ajutat peste 2,7 milioane de clienți să țină legătura cu cei dragi

Compania sibiană KeepCalling a sărbătorit la 1 iunie împlinirea a 18 ani, timp în care a fost de cinci ori în topul companiilor de telecomunicații cu cea mai rapidă ascensiune din S.U.A., a înregistrat vânzări de peste 450 milioane de dolari și a depășit patru bilioane de minute conectate de la înființare. Cifrele sunt uriașe, însă în spatele lor sunt milioane de oameni care au reușit să sune acasă de la mii de la kilometri distanță. De fapt, așa a pornit totul.

KeepCalling este o companie de telecomunicații a cărei poveste începe într-un apartament din Georgia - Statele Unite ale Americii, cu 100 de dolari capital și dorința naturală a oamenilor de păstra legătura cu cei dragi, de acasă. Ideea îi aparține sibianului Florin Miron, absolvent de jurnalism, care lucra ca redactor video la Habitat for Humanity și care în iunie 2002 a lansat site-ul SunaRomania.com, portal dedicat românilor din S.U.A.. În urma succesului imediat, la începutul anului 2003 a fost deschis primul birou în Sibiu, România, iar în 2004 a urmat un altul în Cochabamba, Bolivia. Astăzi, în fiecare zi clienții KeepCalling trimit peste 10.000 de reîncarcări de mobil, vorbesc peste două milioane de minute prin serviciile oferite și consumă 2.5 TB de date.

Produsul de apeluri internaționale destinat piețelor etnice a stat la baza companiei pentru mai bine de 10 ani, până la introducerea celui de-al doilea serviciu: ​Reîncărcări de Mobil ​- în decembrie 2012. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan internațional de ”Inc. 5000” încă din 2010. Timp de 5 ani consecutivi, KeepCalling a fost nominalizată în topul companiilor de telecomunicații cu cea mai rapidă ascensiune din S.U.A., o piață extrem de dinamică și puternică.

În anul 2015, KeepCalling a cunoscut un nou avânt, odată cu lansarea Tello - primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. Tello este un nou operator pe piața ​telefoniei mobile din S.U.A., cu mai bine de 100.000 de abonați. Dincolo de cifre sunt oameni, cu dorințe și pretenții. Iar nivelul ridicat al calității serviciilor oferite se reflectă în opiniile clienților. Tello este singurul operator de telefonie mobilă din S.U.A., cu scorul de 4.6 din 5 pe Trustpilot.com, unul dintre cele mai populare site-uri de review-uri, cu peste 6.000 de review-uri primite de la clienți.

“Marcăm astăzi 18 ani de amintiri frumoase și povești de succes, construite cu muncă asiduă, perseverență și capacitate de adaptare și reinventare. Obiectivele care păreau de neatins în trecut sunt acum realitate datorită echipei minunate pe care o avem. Am privit fiecare etapă din istoria companiei ca pe o oportunitate de a deveni mai buni în ceea ce facem și avem planuri ambițioase pentru viitor”, spune Silvana Tatu, Managing Director în cadrul KeepCalling.

Filosofia KeepCalling pune întotdeauna oamenii pe primul plan, fie că este vorba despre clienți, ori angajați. De altfel, echipa este cel mai valoros atu al companiei, fiind un mix de oameni din întreaga lume. Încă de la început, KeepCalling a decis să implementeze un model de business care să dezvolte și să folosească procese și resurse interne, nu servicii externalizate. Pe lângă crearea unei echipe numeroase, cu abilități și completențe multi-disciplinare, această decizie a permis și un control mai strâns al calității produselor, de la creare până la implementare. La 1 iunie, angajații KeepCalling au participat la petrecerea aniversară din propriile locuințe, aceștia lucrând majoritar de acasă, ca urmare a pandemiei de coronavirus. Ceea ce nu i-a împiedicat totuși să celebreze momentul așa cum se cuvine:​

KeepCalling este unul dintre angajatorii de top ai Sibiului și are aproximativ 80 de angajați în biroul din Sibiu și peste 120 în toate cele trei birouri din lume.

În ciuda creșterii uimitoare, Sibiul a rămas întotdeauna un reper pentru conducerea companiei, dovadă stând numeroasele proiecte sociale pe care KeepCalling le-a susținut de-a lungul timpului. KeepCalling și-a direcționat interesul în mod constant către domenii din cele mai variate, constantă fiind atenția sporită pentru susținerea comunității locale, care este, de fapt, una dintre valorile de bază ale companiei.

Printre cele mai cunoscute proiecte sprijinite de KeepCalling se numără:

  • Susținerea constantă a specializării de Marketing din cadrul Facultății de Științe Economice a ULBS încă din anul 2015, prin plata integrală a taxei pentru studenții din anul I, II și III acceptați pe locurile cu plată.
  • Maratonul Internațional Sibiu
  • Turul Ciclist al Sibiului
  • Festivalul Internațional de Teatru Sibiu
  • Fiecare copil merită o poveste - c​ampania realizată în colaborare cu Asociația OvidiuRo, constând în donații de cărți și jocuri educative la 300 de grădinițe din județul Sibiu
  • Animal Life
  • Reader on Board - proiect derulat de Aeroportul Internațional Sibiu, în parteneriat cu Biblioteca Județeană ASTRA Sibiu  

Odată ajunsă la maturitate, compania sibiană are planuri mari de viitor și țintește sus.

„În următorii ani, KeepCalling își propune să ajungă unul dintre cei mai importanți provideri de servicii de telecomunicații și transfer de bani din lume care să servească peste 1 milion de clienți lunar. Ne dorim să ne implicăm în continuare în proiecte de suflet pe plan local și să ne creștem echipa cu oameni talentați și pasionați care să-și dorească să facă o diferență în domeniul în care aleg să lucreze“, concluzionează Silvana Tatu.

Vizualizari: 2144

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus