Sâmbătă,
15.05.2021
Cer Senin
Acum
5°C

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA investește 200.000 euro în Sibiu

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA investește 200.000 euro în Sibiu

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a anunțat zilele trecute deschiderea unei policlinici în cadrul companiei Continental, locație on site care oferă servicii medicale angajaților și familiilor acestora. Investiția de 200.000 euro a presupus dezvoltarea centrului medical de 160 mp, cu 6 cabinete dotate cu echipamente de top și personal medical specializat.

Policlinica REGINA MARIA acoperă o serie amplă de specialități, precum medicina muncii, recoltare analize de laborator, ecografie, endocrinologie, cardiologie, obstetrică-ginecologie, ORL, dermatologie și chirurgie. „Investiția de la Sibiu este o continuare a relației excelente pe care am avut-o cu Continental de-a lungul timpului și misiunea noastră de a le oferi angajaților îngrijire medicală de calitate, pe termen lung, în condițiile în care sănătatea este o prioritate pentru noi toți. Anul trecut am desfășurat o amplă campanie de testare COVID-19 pentru angajații companiei, pentru a asigura continuitatea activității în condiții de siguranță. Acum suntem și fizic alături de ei, chiar în locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, și gata să intervenim de fiecare dată când au nevoie de consultații sau investigații mai amănunțite”, a declarat Doru Tică, director regional al Diviziei Abonamente REGINA MARIA.

Parteneriatul dintre REGINA MARIA și Continental va asigura servicii de sănătate celor 4.000 de angajați și familiilor acestora, dar pune și bazele unei dezvoltări viitoare mai ample a Rețelei pe plan local.

„În contextul unei prezențe naționale actuale de peste 350 clinici proprii și partenere, Sibiul este cu certitudine un punct de interes unde ne dorim să construim mai mult, pentru a contribui și mai intens la starea de sănătate a sibienilor. Cum știm deja că sănătatea a devenit o prioritate în ultimul an, fapt reflectat și în creșterea cererii de pachete medicale de prevenție în întreaga țară, vrem să oferim și sibienilor servicii medicale integrate. Ne dorim să atragem mai mulți parteneri locali din zona companiilor, cu care să împărtășim aceleași principii sănătoase, portofoliul nostru de abonamente fiind structurat pentru nevoile oricărui tip de companie”, a completat Doru Tică.

În condițiile în care în Sibiu piața de servicii medicale este dominată de multe alte nume locale, parteneriatul cu Continental este un succes ce ar fi părut greu de anticipat acum un an.

Mai mult decât atât, eforturile Rețelei de sănătate REGINA MARIA de a oferi angajaților îngrijire medicală de calitate, reflectate prin abonamentele medicale și evoluția spectaculoasă a acestora la nivelul ultimului an, creează toate premisele unei dezvoltări locale promițătoare.

Conform datelor oferite de companie, portofoliul său este compus din peste 6.000 de companii în toată țara, de la corporații la IMM-uri și start-upuri, din industrii diverse. După o creștere cu 30% pe parcursul ultimului an, compania gestionează în prezent peste 640.000 de abonamente medicale.

Întrebat despre accesul sibienilor la aceste pachete de prevenție, Doru Tică, Director Regional al Diviziei Abonamente a Rețelei de sănătate REGINA MARIA, afirmă: „În acest moment, abonații REGINA MARIA din oraș pot accesa serviciile medicale online, prin Clinica Virtuală, în clinicile noastre partenere sau în unitățile medicale proprii din regiune. Ecosistemul digital dezvoltat de Rețea care pune la dispoziția companiilor abonate nu doar servicii de telemedicină, portalul de HR ușor integrabil cu sistemele deja existente în companii sau programe complexe de screening și wellbeing pentru angajați, ne recomandă ca parteneri de încredere în discuția despre protecția medicală a angajaților”.

Despre rolul abonamentelor medicale pentru angajați, dar și pentru companii, managerul precizează: „Datele noastre arată că un abonat care are un pachet de servicii medicale de la angajator merge la medic de 2 ori mai des decât un neabonat, rată menținută și pe parcursul pandemiei. Asta înseamnă șanse mai mari să descopere la timp eventuale afecțiuni care îi pot influența parcursul profesional, dar și calitatea vieții. Mai mult, aproximativ 95% dintre abonamentele medicale REGINA MARIA includ servicii de monitorizare și suport post COVID-19, dedicate celor care au trecut prin această afecțiune și vor să se asigure că sănătatea nu le-a fost afectată. Pentru companii, abonamentul medical este cea mai simplă modalitate de a-și demonstra grija față de angajați, oferindu-le unul dintre cele mai dorite beneficii extra salariale, în contextul în care sănătatea este pe buzele tuturor”.

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus