Un sibian nemulțumit de murdăria dintr-un autobuz Tursib ne-a transmis pe adresa redacției un clip video prin care își exprimă supărarea. În replică, reprezentanții societății de transport în comun a Sibiului spun că toate autobuzele sunt curățate de două ori înainte de a ieși pe trasee, însă în unele cazuri, cum este cel de față, murdăria este atât de profundă încât nici produsele profesionale nu pot scoate petele de pe materialul textil.
Robert D. a filmat imaginile de mai jos la finalul săptămânii trecute în autobuzul 13. ”Este un jeg de nedescris spune el”, postând imaginile și pe rețelele de socializare.
Reporterul Turnul Sfatului a arătat clipul de mai sus și oficialilor companiei de transport.
”Aşa cum am mai precizat şi cu alte ocazii, dorim să vă reamintim faptul că igienizarea autobuzelor Tursib se realizează atât cu personalul propriu, cât şi prin intermediul unei firme private, cu care Tursib are contract. Curăţenia se efectuează folosind produse profesionale, la care am adăugat în perioada pandemiei şi dezinfectanţi, pentru a diminua puterea de răspândire a viruşilor.
Conform unui grafic prestabilit, fiecare dintre autobuzele noastre sunt programate la un anumit interval de timp la o igienizare completă. Dacă în intervalul dintre cele două programări se constată că este necesar, autobuzele sunt igienizate suplimentar.
Pe lângă aceste igienizări generale, toate autobuzele din parcul auto sunt dezinfectate atât pe parcursul nopţii (când sunt garate) cât şi pe parcursul zilei când revin la garaj, ori de câte ori este nevoie”, au explicat reprezentanții Tursib, la solicitarea Turnul Sfatului.
Cât privește autobuzul 13 și petele filmate, conducerea Tursib spune că ia în calcul inclusiv retapițarea scaunelor.
”În ceea ce privește autobuzul filmat de călătorul care a făcut sesizarea, acesta a fost introdus la igienizare completă, iar în urma igienizării s-a constatat că petele care sunt vizibile pe tapițerie sunt atât de profunde încât nu pot fi curăţate nici măcar cu produse profesionale. Pentru rezolvarea acestei probleme soluția avută în vedere de către societate este retapiţarea scaunelor. Acest proces presupune însă imobilizarea temporară a autobuzului, lucru care ne este imposibil în această perioadă în care avem nevoie de o capacitate de transport mare. Ca atare, încercăm să găsim variante în aşa fel încât autobuzele identificate ca având aceste probleme să poată beneficia de recondiţionările necesare, fără a afecta activitatea de transport. Ne cerem scuze călătorilor pentru această situaţie şi îi asigurăm de faptul că depunem toate eforturile pentru ca transportul public din Sibiu să se desfăşoare în cele mai bune condiţii”, a declarat Raluca Racz, manager marketing Tursib.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Ultimele comentarii
Acum 7 minute
Periscop
Acum 32 minute
Excelent +1
Acum 34 minute
Bastiu
Acum 39 minute
Aci Duțu
Acum 1 oră
Emil