Miercuri,
29.06.2022
Cer Senin
Acum
25°C

Du-ți energia interioară la nivelul următor cu exercițiile de yoga

Du-ți energia interioară la nivelul următor cu exercițiile de yoga

Asanele sunt doar un aspect atunci cand vine vorba despre yoga. În momentul în care sunt practicate corespunzător, în combinație cu respirația yoghină, asanele vor deveni si ne vor ajuta sa ne conectăm mintea, corpul și spiritul. Practica ne poate ajuta să reglăm și să reducem decalajele care exista între corpul, mintea si respiratia noastra, iar acest lucru este foarte util mai ales pentru cei care au o viata foarte stresanta si se afla in continua miscare. Practicarea în mod regulat a exercițiilor de yoga în fiecare dimineață ajută la comprimarea și depresurizarea venelor din diferite părți ale corpului, gravitația ne va ajuta sa eliminăm sângelui vechi și va îmbunătăți circulația sângelui proaspăt.

În cazul în care va simtiti plictisit din cauza volumului excesiv de muncă sau vă dedicați cea mai mare parte a timpului liber prin vizionarea diferitelor tipuri de filme pe smartphone-ul dumneavoastra sau prin a juca jocuri de noroc precum păcănele online  pentru perioade lungi de timp, atunci yoga va fi cu adevarat de ajutor pentru dumneavoastra. Practicarea regulată a yoga revigorează chakrele și trimite energia produsă de Kundalini în josul coloanei vertebrale și apoi prin restul corpului. În momentul în care programul nostru devine mai încărcat, iar nivelul de stres crește în mod semnificativ, aceste obiceiuri vor ajunge sa ne afecteze rapid sanatatea, iar majoritatea lucrurilor din viata noastra nu vor mai parea la fel de importante. Aceste schimbări creează diferite tensiuni în interiorul corpului și provoacă constrângeri, care fie împiedică, fie blochează progresia normală a prana prin canale existente.

Mai jos sunt enumerate câteva dintre cele mai bune asane Yoga pe care le puteți practica în viața de zi cu zi pentru a spori nivelul de energie

Utkata Konasana

Cu siguranța veți auzi de această poziție care este denumită și punctul central prezent. Cel mai comun mod pentru a o practica este sa stăm în picioare cu mijlocul în sus și sa ne rasucim picioarele în poziția a doua. Atunci cand facem aceasta asana trebuie sa existe un echilibru între forță și delicatețe, care este intalnit în fiecare poziție de yoga, așa incat sa ne permita sa ne simțim bine ancorati in pamant și să putem respiră foarte ușor. Acest echilibru este ceea ce numim postură yoga.

Garudasana

În poziția care este cunoscută în yoga sub denumirea de garudasana, un picior este încrucișat peste celălalt, în timp ce brațul de pe partea opusă a corpului va fi încrucișat peste cel de al doilea, iar palmele mâinilor sunt aduse împreună. Puteți reduce cantitatea de presiune în partea superioară a spatelui prin alungirea și lărgirea spațiului dintre oasele umerilor, ceea ce va permite circulatia corecta a energiilor.

Sursa imaginii: Utkata Konasana

Urdhva Dhanurasana

Chiar dacă aceasta este mai grea, ar trebui să încercați această poziție, iar dacă nu o reușiți nu trebuie sa uitați că puteți sa o modificati așa incat sa o adaptati la abilitățile dumneavoastră și posibilitatile situației în care va aflati. Shoulders sunt aduși în planul central împreuna cu degetele, iar picioarele și genunchii ar trebui să fie perfect aliniate, fără a exista diferenta între ele. În acest moment veți începe sa impingeti întreg corpul în sus, ca și cum o forță nevăzută vă ridică șoldurile, după care ridicați capul, deschideți pieptul și continuati ascensiunea, dar fără a mișca restul corpului.

Camatkarasana

Această postură cere un corp robust care sa suporte o descendență apăsătoare, iar spatele persoanei trebuie sa fie foarte bine încălzit pentru a realiza mișcarea: Vom începe intr-o pozitie în care ne aflăm fața în jos, după care vom ridica un picior și îl vom roti în timp ce ne deschidem șoldurile, iar la final vom cobori treptat piciorul opus în timp ce apasam mainile și eliberam și celălalt picior.

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus