Actualizare: Reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu au transmis un punct de vedere cu privire la situația explicată de sibian în această dimineață.
Conform acestora, întârzierea zborului s-a produs din cauza unor motive tehnice. De asemenea, cu privire la faptul că mesajul nu a fost transmis și în limba engleză, aceștia detaliază că o defecțiune de sonorizare a coincis cu momentul transmiterii.
Redăm mai jos explicațiile oferite:
„Compania de handling care gestionează procesele și totodată, reprezentantul companiei aeriene la Sibiu a anunțat întârzierea de îndată ce a fost informată în mod oficial de către compania aeriană. Anunțurile se efectuează atât în limba română, cât și în limba engleză. O defecțiune tehnică a sistemului de sonorizare a coincis cu momentul efectuării anunțului în limba engleză. Situația a fost remediată. Întârzierea a fost cauzată de motive tehnice”.
Știre inițială
Un sibian a așteptat în această dimineață o oră în aeroportul din Sibiu, fără să fie anunțat că zborul către Veneția fusese amânat cu cinci ore. Nemulțumirea lui este dată de faptul că, nu a putut găsi nicio persoană autorizată care să dea informații cu privire la zbor și că organizarea din aeroport lasă de dorit.
Sibianul povestește că în timpul în care a așteptat fără să știe exact ce se întâmplă cu zborul, a încercat să găsească panouri informative și să caute persoane angajate cu care să vorbească, dar acest lucru nu a fost posibil. Avionul spre Veneția trebuia să decoleze la ora 11:10 din Sibiu.
„Avionul trebuia să plece de la Veneția. Nu ne-a zis nimeni nimic, am stat acolo o oră, pe site-ul aeroportului apărea că nu va mai veni, că a fost amânat pentru mai târziu, la ora 15:50, dar în aeroport nimeni nu ne-a anunțat nimic și nici nu aveai cu cine să vorbești. Efectiv nu era niciun angajat pe niciunde. Nu există ecrane de informare, nu există nimic, e un haos total”, a spus sibianul pentru Turnul Sfatului.
După o oră de așteptare, pasagerii au fost anunțați prin difuzor, în limba română, că avionul va întârzia aproape cinci ore. O altă problemă a fost faptul că anunțul a dezorientat turiștii care nu cunoșteau limba română, spune sibianul.
„După o oră, am fost anunțați prin difuzor că s-a anulat cu aproximativ cinci ore zborul și că putem ieși din aeroport, măcar nu ne-au ținut în aeroport cinci ore. Nimeni nu a explicat nimic, avionul respectiv nu decolase din Italia, nu a ajuns la Sibiu. Cine are aplicația Ryanair a primit un mesaj pe aplicație, dar ceilalți nimic. Plus de asta, a fost anunțat la difuzor, dar doar un mesaj scurt în română. Erau turiști străini care se uitau și nu înțelegeau ce se întâmplă”, concluzionează sibianul.
Reporterul Turnul Sfatului a încercat să ia legătura cu reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu, dar până în momentul scrierii articolului nu a primit niciun răspuns.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 9863
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
R
Acum 4 ore
Emil
Acum 5 ore
Newman
Acum 5 ore
Newman
Acum 5 ore
C