Miercuri,
10.08.2022
Innorat
Acum
18°C

Programul de la Evidența Persoanelor Sibiu se extinde, pentru gestionarea numărului mare de solicitări

Programul de la Evidența Persoanelor Sibiu se extinde, pentru gestionarea numărului mare de solicitări

În contextul în care documentele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită în perioada pandemiei au expirat în 7 iunie 2022, Serviciul Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Sibiu se confruntă cu un număr mare de solicitări de preschimbare a cărților de identitate. La această situație, se adaugă și perioada concediilor când, pentru a călători, cetățenii vin la ghișee pentru a obține cărți de identitate valabile. Tocmai de aceea, municipalitatea a decis să extindă programul și să înființeze un nou ghișeu online.

Pentru a evita supraaglomerarea la ghișee în această perioadă, pentru obținerea cărților de identitate, Serviciul de Evidență a Persoanelor din Sibiu, a extins calendarul lunar al programărilor online și a înființat un nou ghișeu de programare online. Prin urmare, se pot programa în fiecare lună un număr suplimentar de 696 de cetățeni, astfel că la cele 2 ghișee de programări online se vor gestiona 2.272 de programări/lună, față de 1.576 de programări/lună anterior.

Reamintim că preluarea documentelor este posibilă exclusiv în baza programărilor online, pe site-ul Primăriei, secțiunea programări online - Evidența Persoanelor. Pentru respectarea programărilor, cetățenii sunt rugați să aibă pregătite toate documentele necesare și să achite în prealabil taxele necesare la casieriile Direcției Fiscale locale Sibiu, la oficiile poștale sau online, prin intermediul ghiseul.ro.

Pentru cazurile excepționale, în care cetățenii nu dețin mijloacele electronice pentru a face o programare online, Serviciul Evidența Persoanelor va efectua programarea prin telefon, la 0269/208845, în funcție de intervalele orare rămase disponibile.  

De asemenea, în cazul celor care solicită eliberarea unor noi acte de identitate ca urmare a pierderii, furtului, deteriorării, schimbării numelui de familie prin căsătorie/divorț, documentele se vor prelua fără programare online, în baza programării telefonice la 0269/208845 sau prin email la evidentapersoanelor@sibiu.ro

Pentru a afla data eliberării noii cărți dumneavoastră de identitate, intrați AICI. Termenul de eliberare a documentelor este între 5 zile -10 zile lucrătoare, cu posibilitatea prelungirii până la 30 de zile, în funcție de volumul de cereri.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Cristina Bălău

de Cristina Bălău

Eveniment, Cultură 
Telefon:
0770 962 946
E-mail: cristina[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus