Miercuri,
19.03.2025
Cer Senin
Acum
5°C

Needitat: Ziua în care mașina n-a văzut „a treia”

Needitat: Ziua în care mașina n-a văzut „a treia”

Săptămână de coșmar pentru cei care trebuie să circule cu mașina prin Sibiu. Faptul că podul peste Cibin, aflat în lucrări, este închis complet în această săptămână a creat ambuteiaje în aproape toate cartierele din oraș, în special în cele din apropiere. În Ștrand și Valea Aurie, în zona Kogălniceanu și chiar în centru se merge bară la bară în ora fatidică, între 7:30 și 8:30. În această dimineață am parcurs traseul Aeroport - Turnișor - Valea Aurie - Calea Poplăcii - bd. Victoriei - șos. Alba Iulia - Piața Mică în 70 de minute. O oră și 10 minute pentru puțin peste 13 kilometri, 80% din timp fiind, efectiv, stat pe loc. Iar în rest, circulație bară la bară, a-ntâia, a doua și de la capăt. Până în Piața Mică, mașina n-a intrat în viteza a treia.

Podul peste Cibin s-a închis complet luni dimineața, pentru instalarea grinzilor pe care se vor amenaja carosabilul și trotuarele. Lucrările la podul de pe Alba Iulia au început în mai 2022, iar termenul de finalizare este estimat pentru ziua de 30 aprilie 2023.

Citește și: Podul de pe Alba Iulia se închide complet pentru 5 zile.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Bogdan Brylynski

de Bogdan Brylynski

Editor
Telefon:
0722 227 297

Comentarii

9 comentarii

Un sibian

Acum 2 ani

laa masina acasa!
Raspunde

Romania lucrului bine facut !

Acum 2 ani

De cartelul subdezvoltarii: fdgr+ ciuma galbena PeNeLee , garanat de dulapul de la Cotroceni
Raspunde

Sibian

Acum 2 ani

Asta ca sa nu mai zicem ca se lucrează si la Centura la cisnadie unde era o alta coada ce asteptau intrarea pe autostrada. Sibiul nu e condus prost, nu e condus deloc... se rostogoleste din inertia lucrurilor intr-o groapa de rahat
Raspunde

Claus

Acum 2 ani

In Bucuresti,a doua e legendă.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Adrian

Acum 2 ani

Plin de alba si valcea si vreti trafic lejer, cer interzicerea lor cu masina in Sibiu....
Raspunde

Alex

Acum 2 ani

Pai cand multe autobuze vin OFICIAL la 30 minute .. ii inteleg si pe cei care iau masina. Nu pe toti, multi traiesc ca si cand s-au nascut in ele. Inainte sa sariti cu minusurile, lucrez de acasa si ies foarte rar cu masina in acest miric oras. Iar la orele cand ies eu, este chiar liber ..
Raspunde

Marius

Acum 2 ani

Nu inteleg urmatorul comportament,coloana se pune in miscare,accelerez apoi franez,in loc sa merg cu 1 antaia pentru a permite altora sa intre pe drumul principal, sau ma inghesui in intersectie desi mai este 1-2 secunde de verde sa o pot bloca,ca alti care au verde sa nu mai treaca,decat 2-3 in loc de 7-8. Ne civilizam cu mersul cu a treia? De aceea este blocat orasul ca nu stim sa mergem cu masina. Ma uitam la aia din india cum circula in intersectii fara semafor incet si nu se lovesc dar nici nu blocheaza intersectia.
Raspunde

Bogdan

Acum 2 ani

Poate era bine de filmat cum sunt blocate intersectiile andrei saguna cu mitropoliei, bulevardul victoriei cu banatului, giratorul milea cu calea dumbravii si multe alte intersectii unde soferii se baga in intersectii
Raspunde

Sofer sibian

Acum 2 ani

O varianta de ocolire a podului este prin Calea Turnisorului. Doar ca pentru aceasta trebuie sa traversezi calea ferata, aceasta zona prezentand de ani intregi serioase denivelari. Asta face ca, pe langa solicitarea serioasa a suspensiei si directiei autovehiculelor, si formarea unor cozi lungi si ambuteiaje la aceasta trecere. Nu stiu daca nivelarea acestei treceri este in atributia primariei sau CFR dar, in ambele cazuri, primaria trebuia sa faca demersurile necesare pentru rezolvarea acestei situatii (asa cum, de altfel, este rezolvata foarte bine trecerea la nivel cu calea ferata din str.dr. Dumitru Bagdazar). Astfel, inainte de inchiderea podului, trebuiau rezolvate toate problemele rutelor ocolitoare
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus