Miercuri,
20.08.2025
Parțial Noros
Acum
13°C

Primăria Sibiu înființează o Direcție nouă: 23 de angajați se vor ocupa de digitalizarea instituției

Primăria Sibiu înființează o Direcție nouă: 23 de angajați se vor ocupa de digitalizarea instituției

O direcție nouă va fi înființată în cadrul Primăriei Sibiu începând cu săptămâna viitoare. Aceasta se va ocupa de digitalizarea instituției, gestionând aplicațiile informatice lansate de municipalitate.

Noua structură se va numi Direcția Digitalizare și Tehnologia Informației și va avea 23 de angajați, dintre care trei șefi. Înființarea noii direcții este prevăzută într-un proiect de hotărâre al Consiliului local, inclus pe ordinea de zi suplimentară a ședinței de joi, 27 octombrie.

În raportul de specialitate, semnat de secretarul general al Primăriei și șeful Serviciului de management și integrarea resurselor umane, necesitatea înființării noii structuri este argumentată prin dorința administrației locale în a fi eficientă administrativ, dar și din cauza creșterii volumului de muncă în ceea ce privește gestionarea diverselor aplicații informatice dezvoltate.

„Sistemul informatic al Primăriei municipiului Sibiu este în continuă dezvoltare atât din punct de vedere al complexității și specificității aplicațiilor, cât și al numărului de echipamente și resurse hardware care deservesc personalul propriu, cât și al serviciilor subordonate Consiliului Local al municipiului Sibiu. Numărul mare de aplicații informatice, volumul mare de date, numărul de utilizatori interni și externi care au crescut permanent, crescând implicit și volumul de muncă, precum și necesarul de resurse pentru dezvoltarea și administrarea sistemului informatic, au determinat reorganizarea structurii organizatorice, astfel încât implementarea și dezvoltarea sistemului informatic al instituției să ofere instrumente moderne și performante, pentru a putea oferi servici și de calitate în raporturile sale cu cetățenii și celelalte instituții”, se menționează la capitolul necesitate și oportunitate.

În cadrul noii structuri vor fi create, totodată, și două compartimente noi: unul pentru administrarea sistemelor și altul de Call Center. Acestea vor avea ca atribuții principale „administrarea și configurarea sistemelor video existente în vederea satisfacerii nevoilor curente și viitoare ale municipalității, dezvoltarea unei strategii coerente de integrare a sistemelor actuale cu necesitățile viitoare ale instituției, asigurarea suportului de tip Call Center la nivelul cetățenilor municipiului Sibiu, pentru toate aplicațiile dezvoltate de primăria municipiului Sibiu și serviciile publice subordinate Consiliului Local (Sibiu Bus, City Bike, City App etc.), iar atribuțiile acestora vor fi evidențiate în noul Regulament de organizare și funcționare”.

Astfel, odată cu aprobarea înființării noii direcții, se va modifica și organigrama Primăriei, urmând ca aparatul de specialitate al instituției să aibă un total de 309 de posturi, dintre care 201 funcții publice de execuție și alte 69 de funcții contractuale de execuție.

Astfel, în cadrul Direcției Digitalizare și Tehnologia Informației vor activ Serviciul Informatică, Compartimentul Administrare Infrastructură Informatică, Compartimentul GIS și Documente Digitale, Compartiment Administrare Sisteme, Compartiment Call Center și Biroul Aplicații Informatice, Web, Internet/Intranet.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

4 comentarii

Cichicean

Acum 2 ani

Parca in sistemul bugetar au fost inghetate angajarile dar totusi la Sibiu se poate.Bani o sa fie ca doar de la 1 ian 2023 se maresc impozitele.Asteptam 2024 sa mergem la vot.

Raspunde

Rob

Acum 2 ani

Încă 23 de belitori pe care trebuie să îi plătim să frece mentosanul. Duțule, ai prins post sau nu ai postat destul?

Raspunde

Xxx

Acum 2 ani

Absurdistan!!! În Sb digitalizarea înseamnă angajarea a inca 23 oameni din care 3 sefi...normal! Deci prob vor arunca toate computerele si se vor întoarce la abac...tablita...etc ca altfel nu înțeleg logica! Da de ce nu ...230? Ori faceți digitalizare ori nu mai faceți!!! Da și 2300 ar fi ok din care macar unul sa iasă pe străzi sa vadă ca sint pline de gropi...capace de canal sub nivelul asfaltului...lucrari de proasta calitate...mizerie...etc! Si restul de 2299...sa facă digitalizare pina nu mai pot! Eu cred ca ăștia cred ca digitalizarea e prob...ceva ce tine de...degete !

Raspunde

Aurel Metrescu

Acum 2 ani

Altceva când flopi discu' trebe ștampilat pe ambele fețe!

Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus