Duminică,
21.07.2024
Partial Noros
Acum
24°C

ANAF execută CFR și la Sibiu: Aproape 50 de vagoane de marfă sunt scoase la licitație. În medie, se cere 14.000 de euro pentru un vagon

ANAF execută CFR și la Sibiu: Aproape 50 de vagoane de marfă sunt scoase la licitație. În medie, se cere 14.000 de euro pentru un vagon

Aproape 50 de vagoane de marfă vor fi scoase la licitație de ANAF Sibiu în 2 mai, cel mai ieftin vagon costând 34 de mii de lei, conform licitatiapublica.ro.

ANAF vine în toată țara câteva sute de vagoane ale CFR Marfă în încercarea de a recupera o parte din datoriile pe care societatea de stat le are.

Conform clubferoviar.ro, CFR Marfă are datorii la bugetul de stat de peste 2 miliarde de lei. Obligațiile restante la bugetul de stat sunt de 1,69 de miliarde de lei, restanțele la bugetul asigurărilor sociale de stat sunt de 305 milioane de lei, iar la bugetul asigurărilor de sănătate datoriile sunt de 108 milioane de lei.

Cele 47 de vagoane scoase la licitație se află în stația Sibiu Triaj și dacă vor fi vândute de ANAF Sibiu se va putea obține peste 3 milioane de lei, aproximativ 658 de mii de euro.

Sursa foto: ANAF.ro

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

Mihai Tanase

Acum 1 an

"În medie, se cere 14.000 de euro pentru un vagon" În România nu ai cum sa ceri si faci plati - cel putin la nivelul institutiilor si al societatilor - în alta moneda decât cea nationala...
Raspunde

Ilie

Acum 1 an

Adică statul vinde activele unei societăți de stat pentru recuperarea datoriilor. Dar în cazul marilor contribuabili guvernul îi roagă frumos sa și plătească datoriile către buget. Oare nu era mai cinstit ca acea companie( CFR MARFA ) să fie adusă pe linia de plutire prin alte mijloace și să și păstreze și activele pentru a putea participa la licitații și a genera profit?Oare contractele păguboase, înstrăinările de parc vagoane ai locomotive către operatori privați, cheltuieli aberante nu au fost făcute sub ochii statului?
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus