Marți,
19.08.2025
Cer Senin
Acum
15°C

Soluție de decongestionare a traficului în zona industrială vest: strada Varșovia va intra în reabilitare

Soluție de decongestionare a traficului în zona industrială vest: strada Varșovia va intra în reabilitare

După ani de discuții, Primăria Sibiu anunță că ia „noi măsuri concrete pentru decongestionarea traficului în zona industrială vest”. Municipalitatea are în vedere începerea reabilitării străzii Varșovia.

„Strada Varșovia, situată în zona industrială vest, va fi modernizată între str. Ogorului și str. Turda. Am semnat contractul pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția propriu-zisă a lucrărilor. Astfel, împreună cu investiția deja contractată pentru extinderea străzii Bruxelles, str. Varșovia va crea o nouă legătură pentru deplasarea spre și dinspre zona industrială vest”, transmite Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu.

Potrivit autorităților locale, în 4 luni asocierea Geiger Transilvania SRL  – Neo Plan SRL trebuie să realizeze proiectarea, iar după obținerea tuturor avizelor pentru proiectul tehnic, Primăria Sibiu va emite ordinul de începere a lucrărilor propriu-zise, care au ca termen de finalizare 11 luni.

Lucrările ce urmează a fi executate pentru modernizarea acestei artere includ: 

·       Realizarea a două benzi de circulație

·       Amenajarea de piste pentru biciclete pe ambele sensuri de circulație

·       Crearea trotuarelor pe ambele părți ale străzii, la toate intersecțiile urmând să se realizeze rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități locomotorii

·       Instalarea unui sistem de iluminat public cu corpuri eco-eficiente cu LED, conectat la sistemul de comandă și monitorizare de la distanță, urmând să se vor realizeze și puncte de aprindere noi 

·       Amenajarea rețelelor de apă, canalizare menajeră și pluvială 

·       Crearea canalizației subterane pentru cablurile de telecomunicații 

Valoarea investiției finanțate din bugetul local este de 10,3 milioane de lei.

Citește și: Construcția unei străzi de 600 m în Zona Industrială Vest se scumpește cu 5 milioane de lei. Motivul: rețeaua de înaltă tensiune trebuie îngropată

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 2480

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

7 comentarii

Vai de capul nostru !

Acum 2 ani

dupa 20 de ani de cand au venit investitorii in zona vest, primaria satului se apuca de treaba si face o straduta de 500 de m - str. Varsovia. In ritmul asta poate in vreo suta de ani reusim chiar ceva maret - gen lobby la CNAIR pentru iesire/intrare de pe centura in Gusterita sau conexiuni radiale ale cartierelor, sau ceva parcuri in cartierele Sibiului ce nu au nici un parc, nu langa padure ca Belvedere.
Raspunde

Bathory

Acum 2 ani

Cei din primăria Sibiu baga ceva droguri tari. Pai acolo e traficul congestionat? Între Str. Turda și Ogorului? Doamne ferește. Na, bine că o fac și pe aia, dar impactul asupra traficului ar fi la fel de mare daca ar asfalta o stradă din Drăgășani. Ori fix alea 10 mașini de pe Ogorului cauzau ambuteiaje...
Raspunde

Ghii, măi, Batore!

Acum 2 ani

Tu nu înțelegi sau te prefaci? Descongestionarea traficului vine din faptul ca strada nouă oferă o alternativă de deplasare, ceea ce va atrage o parte din traficul care mergea pe Sos Alba Iulia. Toți cei care acum merg pe sos Alba Iulia și fac stânga din primul giratoriu de la Cibin (Lidl) și care se duc spre zona Pța Cluj, Terezian, Țiglari, Tineretului, Veterani, Reșița, Lazaret, vor putea merge pe str Varșovia.
Raspunde

2cents

Acum 2 ani

Modelul de urbanism romanesc: zero viziune initiala, construim in camp deschis dar nu putem sa ne imaginam decat drumuri inguste. Fie e ceva in ADN-ul arhitectilor romani, fie primeaza orice alte interese decat cele ale urbei. Abia atunci cand incep problemele serioase cu aglomeratia incepem si noi sa ne gandim la ce se mai poate face in situatia respectiva. Si evident ca de cele mai multe ori optiunile sunt extrem de limitate, solutiile fiind in final doar niste cârpeli urbanistice de conjunctura.
Raspunde

D.

Acum 2 ani

Exact. O sa fie un drumeag inghesuit in spatiul ramas intre doua hale. La fel e zona ind. Vest. Daca te uiti pe google maps e o harababura. Zero sistematizare, zero viziune.
Raspunde

A

Acum 2 ani

Singura soluție pentru decongestionarea traficului este transportul in comun, toate celelalte sunt sifonari de bani pt firmele de casa, împachetate in soluții salvatoare
Raspunde

Dfh

Acum 2 ani

din poza acel drum se termina in camp... in plus sunt putini aceia care stiau si pana acum de acea strada care va iesi unde? sa nu mai vorbim ca este ingusta si vai de ea...
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus