Vineri,
21.11.2025
Parțial Noros
Acum
13°C

Relația funcționarilor din Sibiu cu publicul este „de bună calitate”. Primăria a obținut din nou certificarea ISO pentru sistemul de management al instituției

Relația funcționarilor din Sibiu cu publicul este „de bună calitate”. Primăria a obținut din nou certificarea ISO pentru sistemul de management al instituției

Primăria Municipiului Sibiu anunță că a obținut recertificarea ISO pentru standardul EN ISO 9001 cu privire la sistemul de management al instituției și la sistemul de management al calității. Certificarea a fost acordată de firma TÜV Austria, după un audit detaliat condus la nivelul instituției, vizând inclusiv progresul înregistrat de la ultimul audit. Acest lucru, potrivit administrației locale, înseamnă că relația funcționarilor cu publicul este „de bună calitate”.

„Prima certificare ISO pentru acest standard a fost obținută în 2020, în cadrul proiectului SALT SIBIU, finanțat din fonduri europene nerambursabile. Am obținut-o după implementarea la nivelul instituției a unor proceduri de lucru clare și detaliate, pe tipuri de activități, acestea asigurând calitatea serviciilor pe care le prestăm și un sistem de management eficient. Anul acesta s-a desfășurat un nou audit realizat de prestigioasa firmă austriacă și s-a obținut certificarea valabilă până în 1 iulie 2026, specialiștii înregistrând rezultate foarte bune pentru instituție. Pentru sibieni, această certificare este importantă din punctul de vedere al relației lor cu administrația locală, atestând servicii publice de bună calitate”, transmite Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu.

Într-un comunicat de presă, municiplitatea explică ce înseamnă certificarea ISO: „Îndeplinirea standardului EN ISO 9001, recunoscut internațional, atestă că la nivelul Primăriei Sibiu sistemul de management al calității, parte importantă a sistemului de management al instituției, este conform cu standardele internaționale și este orientat spre satisfacerea necesităților, așteptărilor și cerințelor cetățenilor, dar și spre angajați și colaboratorii instituționali ai Primăriei. Practic, se atestă faptul că în Primăria Sibiu există procese și proceduri manageriale corecte, un sistem eficient de gestionare a documentelor, iar conducerea și întreaga echipă a Primăriei este atentă la nevoile cetățenilor, preocupându-se continuu să îmbunătățească nivelul calității serviciilor oferite acestora”.

Până în 2026, Primăria Sibiu va fi auditată în fiecare an pentru verificarea conformității cu standardul menționat.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 934

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

2 comentarii

Sdfgsdg

Acum 2 ani

atat de buna calitate incat nu ti se raspunde la interpelari si sesizari, termenele legale de rezolvare a actelor si sesizariilor sunt depasite mereu, **** Fodor nu vrea sa mai discute cu cetatenii (am de anul trecut din noiembrie cerere despusa pentru audienta) ca sa nu mai vorbim de CityUp care este doar atunci cand vor ei si ce vor ei in rest poti sa tot faci sesizari ca le faci degeaba...

Raspunde

Valjan

Acum 2 ani

Daaaa mai ales biroul urbanism are o relatie extraordinar de buna cu cetatenii! Marsh bai trombonistilor ...a-ti luat certificarea pe sub mana pt ca daca era pe bune nici dracu nu va certifica!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus