Duminică,
17.08.2025
Cer Senin
Acum
21°C

USR Cisnădie strânge semnături pentru modificarea pistei de biciclete care trece prin Cartierul Arhitecților. ”O pistă de biciclete modernă, unde bicicliștii au prioritate clară la intersecții”

USR Cisnădie strânge semnături pentru modificarea pistei de biciclete care trece prin Cartierul Arhitecților. ”O pistă de biciclete modernă, unde bicicliștii au prioritate clară la intersecții”

USR Cisnădie anunță  lansarea unei noi inițiative prin care să se modifice pista de biciclete care face legătura între Cisnădie și municipiul Sibiu.

Se dorește transformarea pistei într-o infrastructură modernă și funcțională, cu prioritate pentru bicicliști la intersecțiile cu drumurile care duc spre DJ, după cum se precizează într-un comunicat de presă.

”Inițiativa, intitulată "Prioritate Bicicliștilor, Siguranță și Sustenabilitate - Cheia Pentru Un Oraș Mai Bun" se axează pe trei principii fundamentale: siguranța bicicliștilor, promovarea sustenabilității și consolidarea comunității. O pistă de biciclete modernă, unde bicicliștii au prioritate clară la intersecții, va contribui la crearea unui mediu sigur pentru toți cei care aleg să utilizeze bicicleta ca mijloc de transport”, anunță USR Sibiu.

Această inițiativă are potențialul de a încuraja și sprijini un stil de viață activ și sănătos pentru locuitorii orașului Cisnădie, susțin useriștii.

“USR Cisnădie vede în această inițiativă o modalitate de a fi pionieri în promovarea transportului sustenabil și a protecției mediului înconjurător. Prin transformarea infrastructurii de biciclete, ne propunem să construim o Cisnădie mai ecologică, sănătoasă și prietenoasă.

Inițiativa "Prioritate Bicicliștilor, Siguranță și Sustenabilitate" este un pas important către viitorul verde și sănătos al Cisnădiei. Aceasta nu numai că îmbunătățește infrastructura urbană, dar sporește și vitalitatea comunității noastre. Locuitorii orașului nostru vor putea beneficia de mai multe oportunități de a se bucura de activități fizice în aer liber și de a adopta un stil de viață mai sănătos. Prin semnarea petiției, puteți susține această inițiativă și contribui la realizarea unei schimbări reale în orașul nostru. Fiecare semnătură aduce Cisnădia mai aproape de o transformare într-un mediu mai ecologic, mai sănătos și mai prietenos” a declarat Paul Maier, vicepreședinte USR Cisnădie.

Pista a fost inaugurată în octombrie 2019 și potrivit primarului Gheorghe Huja lucrarea a costat. pentru cei aproape șase km, aproximativ 700.000 de euro.

Pista are o lățime de doi metri, este total separată de traficul auto și traversează un nou pod peste Seviș (luminat la ambele capete) și alte două podețe. În dreptul cartierului Arhitecților, au fost amplasați 100 de stâlpi de iluminat, a anunțat atunci primarul Gheorghe Huja.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

8 comentarii

Un jurist

Acum 1 an

Mai mult, pista nu respectă lățimea MINIMĂ LEGALĂ de 1m/sens!
Raspunde

Un sibian

Acum 1 an

În poza, făcută înante de REtrasare lățimea minimă legală era respectată.
Raspunde

Ion

Acum 1 an

Lățimea legală, a cui ? Mergeți domnilor și doamnelor și vedeți odată pentru totdeauna, ce înseamnă o pistă reală și bine făcută în Germania, Olanda, Danemarca...
Raspunde

Sandokan

Acum 1 an

"Se dorește transformarea pistei într-o infrastructură modernă și funcțională, cu prioritate pentru bicicliști la intersecțiile cu drumurile care duc spre DJ". Mai exact ce inseamna asta? Prioritatea se poate rezolva prin instalarea unor indicatoare de prioritate. In rest, ce modificari se mai pot face pt. a crea "o infrastructura moderna" (pt. ca functionala este deja)?
Raspunde

Pleku

Acum 1 an

De exemplu, se poate coborî nivelul pistei de biciclete la nivelul șoselei și instala la fiecare intersecție cocoașe pe șosea, de-o parte si de alta a pistei. Pietonii vor evita astfel deplasarea pe pista de biciclete, iar mașinile vor fi obligate să intre cu încetucul în intersecție.
Raspunde

John Doe

Acum 1 an

Dacă tot se lauda huja cu stâlpii de iluminat, ce zice de toți pomii plantați de bergenbier, care au fost scoși în timpul șantierului de lărgire și care nu au mai apărut după?
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Xxx

Acum 1 an

Da cine s biciclistii astia de vor numai si numai prioritati???? Soferii platesc n taxe si soselele sint pline de gopi ...capace de canal sub nivelul asfaltului sau unde lipsesc aceste doua caracteristici s au montat calmatoare de trafic! Si altii vor...prioritati!!!
Raspunde

Nelu

Acum 1 an

Suntem mai mulți că voi, bolovani !
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus